Gå til innhold

så godt å vite..


Gjest Svak

Anbefalte innlegg

har ikke så mye å si, bare litt tanker som svirrer...

det er så godt å vite..

at noen bryr seg,

noen som er litt på avstand men samtidig nær.

vet ikke hva jeg skulle gjort uten hjelpen til de to personene som har hjulpet meg nå..er så glad for at de bryr seg at jeg gråter bare ved tanken, skulle ønske jeg hadde mot til å si det til dem..skulle ønske jeg hadde mot til å gi dem denne adressa slik at de kunne lese det..vil så gjerne si takk!

er bare så glad denne kvelden..føles godt å kunne smile! =)

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Svak! Det er ikke alltid like lett å fortelle noen man setter pris på om sin takknemlighet. Likevel er det for de fleste mennesker godt å få positiv feedback/tilbakemelding. Denne positive feedbacken kan det nok være at dine hjelpere allerede har fått gjennom møtene med deg, dvs har en opplevelse av - selv om du ikke sier det direkte- at du er takknemlig. Kanskje den dagen kommer hvor du likevel velger å fortelle dine hjelpere det direkte? Lykke til på veien videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi de adressen, la de få vite hva de betyr for deg! Det er mitt råd til deg, la de få vite hvor viktige de er for deg, så skal du se at du er like betydningsfull og viktig for dem! Håper du forsatt har det like bra, du fortjener kun å ha det godt.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...