Gå til innhold

Hva gjør jeg i fht jobb? Et utrolg forvirrende innlegg...

Gjest hello dolly

Anbefalte innlegg

Gjest hello dolly

Hei...Dette er saken.

Jeg har:

En fast 50% stilling, og en vikarat 50% stilling.

Jeg trives ikke i den ene av disse halve stillingene, men sier jeg opp den, sitter jeg kun igjen med 50% vikariat.

Så vet jeg det blir lyst ut 100% fast der jeg nå ikke trives (samme etat). Denne stillingen vil jeg svært gjerne ha, da det er en helt annen type jobb. MEN så er det det, da, at min leder VET at jeg ikke trives i den 50% faste stillngen, så da spørs det kanskje om han vil gi meg 100 i samme etat? Er det dumt å søke? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er aldri dumt å søke på en jobb man vil ha! Dersom din leder vet du mistrives i den jobben du har i dag, forsøk å synliggjøre hvorfor du vil trives i den andre jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...