Gjest hello dolly Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei...Dette er saken. Jeg har: En fast 50% stilling, og en vikarat 50% stilling. Jeg trives ikke i den ene av disse halve stillingene, men sier jeg opp den, sitter jeg kun igjen med 50% vikariat. Så vet jeg det blir lyst ut 100% fast der jeg nå ikke trives (samme etat). Denne stillingen vil jeg svært gjerne ha, da det er en helt annen type jobb. MEN så er det det, da, at min leder VET at jeg ikke trives i den 50% faste stillngen, så da spørs det kanskje om han vil gi meg 100 i samme etat? Er det dumt å søke? ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 SØK!!! så kan du heller si opp om du får nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ville søkt, som flisa sier! Innlegget ditt var ikke uklart en plass! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er aldri dumt å søke på en jobb man vil ha! Dersom din leder vet du mistrives i den jobben du har i dag, forsøk å synliggjøre hvorfor du vil trives i den andre jobben! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er du interessert i en jobb så skal du alltid søke. Ikke søke er ikke det noe alternativ hvis du vil ha en jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du bør søke. Du viser interesse, stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heffalumpen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er da bare positivt at du vil videre i livet! Lykke til med søknaden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.