Gjest starfishes Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Noen som har tips til en seriøs astrolog, som kan analysere diverse stjernetegn (sånn med fødested og tidspunkt inkludert). Noen som har erfaring, og er seriøse. Og hvor mye må man regne med å betale for en slik analyse? Takk=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke dekning Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er umulig å finne dekning for astrologiens påstander. I følge en dansk-tysk undersøkelse (15000 mennesker ble gransket) som nylig ble foretatt: De fant overhodet intet statistisk signifikant sammenfall mellom personenes fødselstidspunkt og registrerte karaktertrekk. I 2003 kom en australsk forsker og forhenværende astrolog til en liknende konklusjon i en undersøkelse som omfattet 2000 personer som var født med få minutters mellomrom. (Kunne ikke påvise noen form for sammenfall eller likhet.) Kilde: Illustrert vitenskap nr.16/2006 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneau Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 "Seriøs astrolog" = en motsetning i seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er umulig å finne dekning for astrologiens påstander. I følge en dansk-tysk undersøkelse (15000 mennesker ble gransket) som nylig ble foretatt: De fant overhodet intet statistisk signifikant sammenfall mellom personenes fødselstidspunkt og registrerte karaktertrekk. I 2003 kom en australsk forsker og forhenværende astrolog til en liknende konklusjon i en undersøkelse som omfattet 2000 personer som var født med få minutters mellomrom. (Kunne ikke påvise noen form for sammenfall eller likhet.) Kilde: Illustrert vitenskap nr.16/2006 Vel bra jeg ikke var med i den forskingen, for da ville jeg ha ødelagt hele teorien deres:) Dessuten kan man ikke ved å oppgi det samme tidspunkt fødsel med få min eller sekund mellom, finne ut av dette... dette burde de som forsket på det visst. Man må også ha FØDESTED. og dette teller endel, og man må også ha mors fødselsdato, for å få et så korrekt svar som mulig:) Nå er jeg da vært så heldig at jeg har fått et seriøst horoskop stilt for meg. Bestilte det med skepsis, men fikk en gangske god beskrivelse på livet mitt så langt,det som kommer etter, ja det kan hverken jeg eller andre vite om stemmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.