Gå til innhold

Alternativ til zyprexa


Zitha

Anbefalte innlegg

Hva slags alternativer finnes det til zyprexa, ved behandling av schizofreni?

Hun legger på seg av zyprexa, så det har hun bestemt seg for å slutte med på egen hånd.

Risperdal har hun også prøvd, men det gir henne "bomull i hodet", så det vil hun heller ikke bruke.

Hun har også brukt trilafon, men de hadde ikke så god effekt. Og de kan jo også go alvorlige bivirkninger, så jeg er ikke særlig begeistret for dem.

Kan det være zoloft som gir vektøkning?

Jeg trenger noen gode argumenter for å få henne til å fortsette med medisiner. Alle mine er oppbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er nok Zyprexa som gir vektøkningen. Denne ellers så utmerkede medisinen har dessverre denne bivirkningen hos noen.

Alternativene er Seroquel og Solian. Hun bør diskutere dette med psykiateren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok Zyprexa som gir vektøkningen. Denne ellers så utmerkede medisinen har dessverre denne bivirkningen hos noen.

Alternativene er Seroquel og Solian. Hun bør diskutere dette med psykiateren sin.

Hun har kuttet ut psykiateren, og medisinene. Noen gode råd til hvordan jeg kan få henne til å endre mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hun har kuttet ut psykiateren, og medisinene. Noen gode råd til hvordan jeg kan få henne til å endre mening?

Jeg starta en ny tråd,for jeg ferska ikke åssen jeg skulle svare,med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...