Gå til innhold

Pulsklokke vanntett?

Dory

Anbefalte innlegg

Hei!

Man blir jo veldig svett ofte, når man trener. Så pulsklokka er vel vanntett....

Men jeg spør for sikkerhets skyld, noen her som vet om de kan brukes i svømmehall? (Klokke m/ pulsbelte fra Polar. Tror det er Polar F6.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den tar ikke skade i basseng, men funker ikke. Blir ikke god nok kontakt mellom pulsbeltet og huden. I alle fall er det min erfaring.

Ok! Tusen takk for tips! Dumt den ikke fungerer i svømmehallen da, men men.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Tusen takk for tips! Dumt den ikke fungerer i svømmehallen da, men men.

:)

Så lenge det står at din er water proof, så kan du jo alltids prøve med din, og se om det går bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det står at din er water proof, så kan du jo alltids prøve med din, og se om det går bedre.

:) Det går jo an. Det står Water resissens 50 M.

Så jeg kan jo prøve...

Tror det sto noe om svømmebasseng i bruksanvisningen, men den har jeg ikke for hånden.

men jeg får bare prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...