Gå til innhold

hvor stor er interessen?

Gjest The one and only

Anbefalte innlegg

Gjest The one and only

når det gjelder å legge andre fra dol til på msn?

hadde to stk logget til,men det var bare litt sånn og det var det liksom.

ble liksom jeg som måtte ta iniativet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo svært vanskelig å finne noen generelt svar på.

Det er jo veldig varierende, selvsagt. Det spørs jo gjerne hvorfor dere utvekslet msn-adresser. Var det for å svare på noen spørsmål, eller fordi dere har så god kontakt her inne at dere ønsket å prate mer på msn?

Jeg har hatt en liten haug dol'ere på msn, noen som jeg bare har pratet litt med, andre som jeg prater tilnærmet daglig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger jo helt av kjemien oss i mellom. Jeg har 6-7 DOLere som jeg snakker med daglig eller flere ganger i uka. I tillegg har jeg 4-5 som jeg snakker med en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva må du ta intiativ til egentlig? De aller færreste sitter og snakker på MSN hele tiden, selv om man er pålogget.

Jeg har mange venner og kjente på MSN, men jeg snakker ikke med dem hele tiden likevel. Det betyr ikke at jeg ikke gidder å ha noe kontakt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The one and only

Hva må du ta intiativ til egentlig? De aller færreste sitter og snakker på MSN hele tiden, selv om man er pålogget.

Jeg har mange venner og kjente på MSN, men jeg snakker ikke med dem hele tiden likevel. Det betyr ikke at jeg ikke gidder å ha noe kontakt med dem.

iniativ til kontakt.

men det blir som regel tørr snakk og det gidder jeg ikke.

hun ville ha meg som kontakt,men pratsom er hun ikke.

vil liksom ikke mase på henne heller.

er heller mer pratsom jeg da og snakker om alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

iniativ til kontakt.

men det blir som regel tørr snakk og det gidder jeg ikke.

hun ville ha meg som kontakt,men pratsom er hun ikke.

vil liksom ikke mase på henne heller.

er heller mer pratsom jeg da og snakker om alt:)

Ventet du at kontaktene dine skulle ta all kontakt, og du ikke noe? Det må gå begge veier, som alt annet i livet.

Om det så viser deg at dere ikke har noe å snakke om, så er det bare å slette vedkommende og prøve å få noen andre kontakter som du kan passe bedre sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

Har ikke så mye tid, bruker pc'n nok fra før. Men hadde det vært noen med god kjemi, hadde det vært hyggelig å ha dem på lista. Så kunne man prates innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The one and only

Ventet du at kontaktene dine skulle ta all kontakt, og du ikke noe? Det må gå begge veier, som alt annet i livet.

Om det så viser deg at dere ikke har noe å snakke om, så er det bare å slette vedkommende og prøve å få noen andre kontakter som du kan passe bedre sammen med.

nei jeg ventet ikke med å ta kontakt..er nysjerrig på alt og alle nye.

tingen er eller var at hun ville ha meg som kontakt for å ikke snakke om noe liksom...det var det jeg fikk inntrykk av.

det blir liksom ikke noe samtale av korte enkle svar.

blir jeg som må spørre hele tiden om ting og egentlig holder samtalen gående med meg selv,mens hun sitter i andre enden og nikker for seg selv...

så jeg skjønner ikke helt hvorfor interessen hennes var så stor for å få meg på listen hennes,når hun verken spør eller svarer.

har ikke mast på henne eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

nei jeg ventet ikke med å ta kontakt..er nysjerrig på alt og alle nye.

tingen er eller var at hun ville ha meg som kontakt for å ikke snakke om noe liksom...det var det jeg fikk inntrykk av.

det blir liksom ikke noe samtale av korte enkle svar.

blir jeg som må spørre hele tiden om ting og egentlig holder samtalen gående med meg selv,mens hun sitter i andre enden og nikker for seg selv...

så jeg skjønner ikke helt hvorfor interessen hennes var så stor for å få meg på listen hennes,når hun verken spør eller svarer.

har ikke mast på henne eller noe.

Spurte du henne om hun chattet med andre samtidig? Da kan det oppleves slik som du beskriver det. At hun hadde oppmerksomheten sin mot andre, og bare svarte deg når hun så at det kom inn kommentarer fra deg.

Jeg har også opplevd det fra personer som egentlig vil ha kontakt med meg, men som har litt mange jern i ilden. Jeg har da bare fått bekreftet at de chattet med andre også, og så foreslått at vi heller kunne prate en gang de hadde bedre tid.

Det fungerer helt fint, uten noen vonde følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The one and only

Spurte du henne om hun chattet med andre samtidig? Da kan det oppleves slik som du beskriver det. At hun hadde oppmerksomheten sin mot andre, og bare svarte deg når hun så at det kom inn kommentarer fra deg.

Jeg har også opplevd det fra personer som egentlig vil ha kontakt med meg, men som har litt mange jern i ilden. Jeg har da bare fått bekreftet at de chattet med andre også, og så foreslått at vi heller kunne prate en gang de hadde bedre tid.

Det fungerer helt fint, uten noen vonde følelser.

nei det spurte jeg ikke om,men går ut ifra at hun da hadde gitt meg en form for beskjed.

hun var så skeptisk på fremmed chatting og hadde vel egentlig bare familien på.

uansett..

litt dumt at det blir slik.

hun sku absolutt ha meg på listen,men etter det har jeg egentlig ikke hørt fra henne.

jaja..

ska ikke sørge akurat.

har flere venner jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...