Gjest Yes yes :) Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg skal ut å reise, skal være borte i flere måneder. Spørsmål 1: Jeg går på p-piller, kan jeg skippe mensen over lengre tid uten at det gjør noe. Spørsmål 2: Legen vil at jeg skal prøve et nytt p-pille merke, bør jeg vente med det merket til jeg kommer tilbake, da jeg skal dra etter jul. Får ikke tid til å kjenne på kroppen hvordan fe fungerer på meg, da bivirkninger... Noen gode råd?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten pike, 22 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kan bare svare på det første spm ditt. Nei, det er ikke farlig å hoppe over mensen noen ganger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Prøv gynekologi-forumet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg tror jeg ville ventet til etter turen. Du vet jo ikke, ang. det med bivirkninger osv, som du nevnte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.