Gjest privatisten_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det noen her som har tatt eksamener innen helse- og sosialfag som privatist? På vanlig skole er det jo ikke eksamen i disse fagene, bare i tverrfaglig, og da får man utdelt en "case" som man skal svare på. Hvordan er det feks i faget "Eldre og funksjonshemmede"? Det er en 4-timers eksamen, tror jeg. Blir det case der også, eller får man enkeltspørsmål? De andre eksamenene er i kost- og ernæringsfag og bomiljøfag, sistnevnte er en 2-timerseksamen. Det er litt greit å vite i forhold til hvordan jeg skal lese til eksamen. Om det er slik at det blir mange spørsmål, så må jeg forsøke å huske alle "småtingene", men blir det case-oppgave så handler det om å se det hele mer helhetlig. Er det noen som vet? Og om noen har link til gamle eksamensoppgaver blir jeg kjempeglad! Jeg fant bare tverrfaglige eksamensoppgaver på nett. På forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.