keinstein Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 syns jeg. Det er greit med kultur, men utøverne kunne da ha respekt for folks velbefinnende? Jeg har en følsom hørsel og en lav toleranse for skjærende høye lyder. Sekkepipe er forferdelig å høre på, selv om det er kulturelt korrekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillekaninen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 At du er følsom for skjærende lyder, er det grunnen til at du kvittet deg med et visst antall x-koner? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hardingfele er knalltøfft. Det er folkemusikkens rock'n'roll-instrument. Men det har mye å si hva som spilles, og hvem som spiller. "......................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillekaninen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hardingfele er knalltøfft. Det er folkemusikkens rock'n'roll-instrument. Men det har mye å si hva som spilles, og hvem som spiller. "......................................." Har du eksempler på positive lydopplevelser med nevnte instrument? Gruppe/låt? På forhånd takk. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har du eksempler på positive lydopplevelser med nevnte instrument? Gruppe/låt? På forhånd takk. ) Valkyrien All-Stars (de var på kjempesjansen, tilfeldigvis). "......................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillekaninen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Valkyrien All-Stars (de var på kjempesjansen, tilfeldigvis). "......................................." Takk for tips! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 At du er følsom for skjærende lyder, er det grunnen til at du kvittet deg med et visst antall x-koner? ;o) Hylende og skjærende latter til frokost er ikke motiverende for resten av arbeidsdagen, derfor kan det slite på samlivet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Synes hardingfele er kult, jeg. Såfremt spelemannen kan sine saker, selvsagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillekaninen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hylende og skjærende latter til frokost er ikke motiverende for resten av arbeidsdagen, derfor kan det slite på samlivet. Forståelig. Hva lo de slik _av_ som regel? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hehe. I min barndom gikk meg og ei venninne til en eldre nabo for å høre han spille på fela si. Vi lo så vi grein mens han spilte, prøvde så godt vi kunne å skjule det Fele kan være fint sammen med andre instrumenter, men ellers takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Forståelig. Hva lo de slik _av_ som regel? ) Som regel av sine egne sarkastiske utspill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarine Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Eg liker både hardingfele og sekkepiper :-) Du må naturlegvis få lov til å syns det skjær i øyra for det, men eg syns det er riktig fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hver sin smak... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.