Gå til innhold

Deli de luca til Bergen

Hatsumomo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har, eller hadde, mye større utvalg. Men har merket at 7/11 kopierer maten deres.

Synes det er bedre kvalitet på maten også, de få gangene jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har oreos!

*slafse*

Jeg elsker Egons oreokake! Men jeg har smakt to typer oreo-kjeks og ingen av dem var spesielt gode. Den ene sorten var de svarte kjeksene med den hvite kremen inni bare og de var ikke gode. Den andre sorten var samme, men med sjokoladetrekk og de var alt for søte! Og det skal litt til før det blir for søtt for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Egons oreokake! Men jeg har smakt to typer oreo-kjeks og ingen av dem var spesielt gode. Den ene sorten var de svarte kjeksene med den hvite kremen inni bare og de var ikke gode. Den andre sorten var samme, men med sjokoladetrekk og de var alt for søte! Og det skal litt til før det blir for søtt for meg...

Åh, jeg synes de er skikkelig yummy. Men det henger kanskje sammen med at jeg spiser dem sjeldent også - for noe helsekost er det ikke, akkurat.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer de til bergen?????????? Åååå hurra!!!!!!!!! You just made my day. Når kommer de?

Vet ikke helt, de søkte etter butikkarbeidere i BT, fristen var nå i november. Så kanskje de åpner opp i nyåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...