Gå til innhold

psykiater Nils Håvard Dahl,-kan du hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg...paranoid?

Hei du!

Kan du vær så snill å hjelpe meg med hvor jeg kan finne opplysninger om hva er/hvordan behandle paranoid...

Har prøvd å finne noe på nettet,-men ikke noe som er seriøst...

Og dette er virkelig seriøst og problematisk for oss som sliter med dettè!

Fortsetter under...

Gjest keeper of my secret

Kun en behandling er virksom på paranoide tanker: Antipsykotisk medisin.

Jeg er ikke trådstarter her, beklager til henne om hun føler at jeg, ja.... - men jeg ville spørre om noe lignende.

Mere direkt så ville jeg spørre deg NHD om du fikk lest innlegget mitt her om dagen, du trenger ikke kommentere det..... men skulle ønske om du hadde noen tanker at du kunne dele dem med meg.

Jeg merker at jeg er paranoid med tanke på meg-her på dol-og svar fra deg.

Jeg er faktisk blitt veldig trist og føler meg ikke velkommen her. Ettersom jeg flere ganger har delt så mye veldig personlig for meg og du har ikke hatt muligheten til og svare meg.

Det er mange tanker rundt dette om hvorfor du ikke har fått svart meg.

Blir jeg ignorert?

Føler han seg ikke kompetent til og svare meg?

Ville det vært medisins uannsvarlig?

Er det bevist, vil han at jeg skal slutte og skrive her?

Jeg tror ikke jeg føler meg paranoid til daglig..

Beklager.. jeg er bare gal? og har så mange spørsmål som det ikke er noen som kan svare meg på...

Jeg er ikke trådstarter her, beklager til henne om hun føler at jeg, ja.... - men jeg ville spørre om noe lignende.

Mere direkt så ville jeg spørre deg NHD om du fikk lest innlegget mitt her om dagen, du trenger ikke kommentere det..... men skulle ønske om du hadde noen tanker at du kunne dele dem med meg.

Jeg er faktisk blitt veldig trist og føler meg ikke velkommen her. Ettersom jeg flere ganger har delt så mye veldig personlig for meg og du har ikke hatt muligheten til og svare meg.

Blir jeg ignorert?

Beklager.. jeg er bare gal? og har så mange spørsmål som det ikke er noen som kan svare meg på...

Hei jeg skjønner at du føler deg avvist.Kan hende NHD lettere svarer på generelle ting, altså noe som flere kan dra nytte av, fremfor "personlige ting" hvis du skjønner hva jeg mener..

Er ikke sikkert han har tid til å sette seg inn i hver enkelt her inne..Han har jo i tillegg en annen jobb, har jeg skjønt.

Dessuten bør vi alle og enhver være takknemlige for at han tar seg tid til å svare på spørsmål han mener er relevant-man betaler jo heller ikke noe for d..

Leste et tidligere innlegg her inne om en som reagerte likedan som deg fordi denne aldri hadde fått svar, og følte seg avvist o.l..

For meg virket d som NHD ble litt provosert av dette, og d kan jeg faktisk forstå. For han er jo ikke forpliktet til å svare.. Håper du forstår hva jeg mener, dette er IKKE negativt ment, ikke tolk d dit hen;)

Et tips til deg blir altså å sende et kortfattet og konkret spm, ikke la d bli "personlig" og se hhva som skjer..

Lykke til!

Nils Håvard Dahl, psykiater

Blir jeg ignorert?

Finner ingen spørsmål med dette nick for november.

Fint om en legger en link til det aktuelle spørsmål ved slike innlegg som ditt.

Hei jeg skjønner at du føler deg avvist.Kan hende NHD lettere svarer på generelle ting, altså noe som flere kan dra nytte av, fremfor "personlige ting" hvis du skjønner hva jeg mener..

Er ikke sikkert han har tid til å sette seg inn i hver enkelt her inne..Han har jo i tillegg en annen jobb, har jeg skjønt.

Dessuten bør vi alle og enhver være takknemlige for at han tar seg tid til å svare på spørsmål han mener er relevant-man betaler jo heller ikke noe for d..

Leste et tidligere innlegg her inne om en som reagerte likedan som deg fordi denne aldri hadde fått svar, og følte seg avvist o.l..

For meg virket d som NHD ble litt provosert av dette, og d kan jeg faktisk forstå. For han er jo ikke forpliktet til å svare.. Håper du forstår hva jeg mener, dette er IKKE negativt ment, ikke tolk d dit hen;)

Et tips til deg blir altså å sende et kortfattet og konkret spm, ikke la d bli "personlig" og se hhva som skjer..

Lykke til!

Har hatt lyst til og betale, men de har det ikke for psykiatri.

Har vært her nå og da siden 02-03 et sted og aldri fått et svar. Ja, jeg har også lurt på om jeg skriver feil. men har ikke fått et svar på det heller.

Mener ikke og fremstå som at jeg forlanger svar.. jeg forlanger ingenting og forventer ikke.

Har gitt utrykk for det før også, og vet jo at han ikke kan svare alle..

Men over flere år nå, så har det satt seg en tanke i hodet mitt..

Annonse

Finner ingen spørsmål med dette nick for november.

Fint om en legger en link til det aktuelle spørsmål ved slike innlegg som ditt.

Hei!

Takk for at du tok deg tid for og skrive det her, beklager.. føles ut som om jeg maser.. men jeg ble veldig glad for og bli sett nå!! :)

Innlegget er :

My secret...gi meg tilbakemeldinger please!! - keeper of my secret (2006.11.12 11:25)

Blir veldig glad for om du har noen tanker rundt dette.. men om det ikke passer eller føler at du kan kommentere så overlever jeg det..

Jeg har skrevet et langt brev til behandler om at det er noe jeg ikke klarer og fortelle dem, men jeg klarer ikke få meg til og trykke på send knappe, livredd for hvordan dette blir motatt.. På grunn av hvem jeg er så føles det ut som om hvem jeg - at dette ikke kommer til og bli motatt - at det bare blir mere flaut for meg..

Takk igjen!!! :)

Har hatt lyst til og betale, men de har det ikke for psykiatri.

Har vært her nå og da siden 02-03 et sted og aldri fått et svar. Ja, jeg har også lurt på om jeg skriver feil. men har ikke fått et svar på det heller.

Mener ikke og fremstå som at jeg forlanger svar.. jeg forlanger ingenting og forventer ikke.

Har gitt utrykk for det før også, og vet jo at han ikke kan svare alle..

Men over flere år nå, så har det satt seg en tanke i hodet mitt..

neida d er forståelig at du føler d slik da.. mente bare å støtte deg altså:)

Hei!

Takk for at du tok deg tid for og skrive det her, beklager.. føles ut som om jeg maser.. men jeg ble veldig glad for og bli sett nå!! :)

Innlegget er :

My secret...gi meg tilbakemeldinger please!! - keeper of my secret (2006.11.12 11:25)

Blir veldig glad for om du har noen tanker rundt dette.. men om det ikke passer eller føler at du kan kommentere så overlever jeg det..

Jeg har skrevet et langt brev til behandler om at det er noe jeg ikke klarer og fortelle dem, men jeg klarer ikke få meg til og trykke på send knappe, livredd for hvordan dette blir motatt.. På grunn av hvem jeg er så føles det ut som om hvem jeg - at dette ikke kommer til og bli motatt - at det bare blir mere flaut for meg..

Takk igjen!!! :)

Kanskje du skulle gå på sidene til Mozon og stille spørsmålet til Espen Esther Pirelli Benestad.

Han kan garantert hjelpe deg. Du er jo ikke psykisk syk! jeg ville forsølkt det, var jeg deg. H*n vet alt om problemene/følelsene dine, som du sikkert sliter litt med.

Kanskje du skulle gå på sidene til Mozon og stille spørsmålet til Espen Esther Pirelli Benestad.

Han kan garantert hjelpe deg. Du er jo ikke psykisk syk! jeg ville forsølkt det, var jeg deg. H*n vet alt om problemene/følelsene dine, som du sikkert sliter litt med.

Mmhmm, kanskje :)

Jeg skal ta en titt !

Nå er jeg jo også psykisk syk dessverre. Om enn av "lettere" variant og ingenting som ikke kan fikses av innsatts og litt hjelp fra helsetjenesten..

Takk for omtanken :)

ja, forstod det :) Glad for det!! Jeg mente ikke og være ufin eller noe.....

Klem fra

d er greit-trodde heller ikke at du var d. Men var redd du kansje misforsto meg litt.. vet at d er lett å misforstå når man er lei seg, d vet jeg litt for mye om;) Stor klem til deg, håper at du finner ut av dine probl du også;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...