Gjest må til tannlegen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er det noen som vet om det er stor forskjell i pris på om man går til kommunal eller privat tannlege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Offentlig eller privat, mener du? Der er det store forskjeller ja. Men du kan ikke regne med å få like rask hjelp hos den offentlige tannhelsetjenesten ("skoletannlegen"), vanlige friske voksne står nederst på listen over pasienter som tas inn. Men ring og hør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ripe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Offentlig eller privat, mener du? Der er det store forskjeller ja. Men du kan ikke regne med å få like rask hjelp hos den offentlige tannhelsetjenesten ("skoletannlegen"), vanlige friske voksne står nederst på listen over pasienter som tas inn. Men ring og hør. Jeg foretrekker private tjenester fremfor offentlige, for der får jeg hjelp med en gang jeg trenger det. Men klart, det hele er en økonomisk vurdering, og prisene er veldig forskjellige fra den ene til den andre. Så dette må du sjekke på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Offentlig eller privat, mener du? Der er det store forskjeller ja. Men du kan ikke regne med å få like rask hjelp hos den offentlige tannhelsetjenesten ("skoletannlegen"), vanlige friske voksne står nederst på listen over pasienter som tas inn. Men ring og hør. Jeg går hos privat tannlege, og jeg kan ikke akkurat si at det er korte ventetider nei. Her i byen drives det offentlig tannlege for voksne også, separat fra skoletannlegene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.