Gå til innhold

Alkoholiker?


Blanka

Anbefalte innlegg

Ikke drukket på to uker.Jeg hadde drukket om jeg hadde hatt penger...Nå er nervene på høykant.Går utenpå meg selv.Vanskelig å være sosial uten alkohol.Føler meg utilstrekkelig og kjedelig.Og redd.Venter bare på å få drukket.Jeg trenger IKKE å bli full,bare vite at jeg kan drikke hvis jeg vil,bare ha glasset der.Da føler jeg meg trygg.Avslappet.Selv om jeg sjelden drikker meg full er jeg redd.Og sist jeg var full var jeg helt hinsides.Våknet dagen etter med blåmerker uten å huske noe.Og de jeg var sammen med kvelden før var blitt skikkelig redde.

Hva skal jeg gjøre?Jeg er redd både for å drikke og å ikke drikke.HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ja, du har et alvorlig alkoholproblem. Du bør søke hjelp. Bestill time hos legen din allerede på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har et alvorlig alkoholproblem. Du bør søke hjelp. Bestill time hos legen din allerede på mandag.

Kjære Blanka

Du teker på å ta en viktig avgjørelse. Fortsett, ta skrittet helt ut. Viktig å snakke med legen, men kanskje enda viktigere å snakke med noen som har vært der du er nå.

Det finnes hjelp om du er villig selv.

Hilsen Marga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...