selle Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg er glad i å brodere, men har en drøss broderier liggende,-umontert. En flott adventskalender b.l.a Noen som vet om noen som monterer broderier, slik som man rammer inn bilder f.eks? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvor i landet bor du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selle Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Hvor i landet bor du da? Jeg bor i Oslo-distriktet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg bruker en stiv papp-plate bak som passer i ei ramme. Broderiet strekker jeg rundt denne papp-platen og syr det sammen bak. Mange tråder på kryss og tvers. Da blir det stramt og bra. Har en julekalender i en ramme slik. (Uten glass) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei. Hadde jeg vært deg så hadde jeg hørt med brodeributikker. De kan sikkert montere de for deg. Jeg får ihvertfall gjort det i sandefjord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girl with no name Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gå til en rammeforretning. Det er ofte også en glassmester i samme slengen. De rammer inn alt mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har hatt suksess med å bruke vanlig ramme som kan kjøpes hos fotografen for å sette inn bilder i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg bor i Oslo-distriktet Forretninger som selger rammer og glass gjør slikt. Det koster litt, men blir mye penere enn om man prøver å sette det i glass og ramme selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.