Gå til innhold

Om å bli tatt på fersken...

Gjest En_annen_gang

Anbefalte innlegg

Gjest En_annen_gang

Det er faktisk ganske flaut å bli oppdaget midt i akten, selv om oppdageren er et barn i førpubertetsalder...

Men jeg tenker mest på hvilke tanker det stakkars barnet gjør seg da. Noen som har opplevd det samme? Later man som ingenting, eller snakker man om det etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ylvali1365381015

Man bør vel snakke om det, om ikke annet enn for å si at det ikke var noe farlig eller ekkelt som skjedde. Kan bare si ifra at

det er normalt, men at barn ikke pleier å se slikt fordi voksne vil være alene sammen da.

Bare sånn for å sjekke at alt er greit...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg har traumer fra den gang jeg fersket min mor og far ennå... Da var jeg 8 år.

Hehe.

Jeg har aldri sett noe, men husker jeg var opp på natta for å ta et glass melk etter et mareritt... De merkeligste lyder fra soverommet, såppas merkelig at jeg ikke turde åpne døra for å se hva som stod på. Lusket tilbake i seng, og spurte dem ved frokostbordet om de hadde hatt mareritt i natt de også. For det ble min konklusjon... Ni år var jeg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fersket moren og faren min. Jeg husker jeg ble litt redd for jeg skjønte ikke hva de holdt på med og de bråkte, men fikk ikke varige traumer pga det :o)

Egentlig tror jeg at jeg trodde de kranglet hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville tatt en prat.

Jeg husker at min mor og far låste soveromsdøren av og til midt på dagen, men jeg skjønte hva som foregikk. Sengen knirket og det var ekkelt og tenke på hva som foregikk der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke snakke om det?

Jeg tok aldri min far og mor på fersken - gudskjelov. Tror jeg ganske sikkert hadde følt det merkelig - dersom jeg hadde skjønt hva som foregikk.

Jeg husker i en komiserie der de sa at det å tenke på at deres egen mor og far har sex er en turnoff. Det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersket dem flere ganger. Høyst ufrivillig, meget ubehagelig opplevelse for et barn. Hadde de begynt å snakke om det etterpå, tror jeg nok jeg ville dødd. Mitt råd er altså å la saken ligge av hensyn til både voksne og barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...