Gjest En_annen_gang Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er faktisk ganske flaut å bli oppdaget midt i akten, selv om oppdageren er et barn i førpubertetsalder... Men jeg tenker mest på hvilke tanker det stakkars barnet gjør seg da. Noen som har opplevd det samme? Later man som ingenting, eller snakker man om det etterpå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Man bør vel snakke om det, om ikke annet enn for å si at det ikke var noe farlig eller ekkelt som skjedde. Kan bare si ifra at det er normalt, men at barn ikke pleier å se slikt fordi voksne vil være alene sammen da. Bare sånn for å sjekke at alt er greit... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har traumer fra den gang jeg fersket min mor og far ennå... Da var jeg 8 år. Hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har traumer fra den gang jeg fersket min mor og far ennå... Da var jeg 8 år. Hehe. Jeg har aldri sett noe, men husker jeg var opp på natta for å ta et glass melk etter et mareritt... De merkeligste lyder fra soverommet, såppas merkelig at jeg ikke turde åpne døra for å se hva som stod på. Lusket tilbake i seng, og spurte dem ved frokostbordet om de hadde hatt mareritt i natt de også. For det ble min konklusjon... Ni år var jeg tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Og jeg fersket moren og faren min. Jeg husker jeg ble litt redd for jeg skjønte ikke hva de holdt på med og de bråkte, men fikk ikke varige traumer pga det ) Egentlig tror jeg at jeg trodde de kranglet hihi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tror jeg ville tatt en prat. Jeg husker at min mor og far låste soveromsdøren av og til midt på dagen, men jeg skjønte hva som foregikk. Sengen knirket og det var ekkelt og tenke på hva som foregikk der inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En_annen_gang Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har traumer fra den gang jeg fersket min mor og far ennå... Da var jeg 8 år. Hehe. Takk for den du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ereksjonen ([email protected]) Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvorfor ikke snakke om det? Jeg tok aldri min far og mor på fersken - gudskjelov. Tror jeg ganske sikkert hadde følt det merkelig - dersom jeg hadde skjønt hva som foregikk. Jeg husker i en komiserie der de sa at det å tenke på at deres egen mor og far har sex er en turnoff. Det er helt sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Fersket dem flere ganger. Høyst ufrivillig, meget ubehagelig opplevelse for et barn. Hadde de begynt å snakke om det etterpå, tror jeg nok jeg ville dødd. Mitt råd er altså å la saken ligge av hensyn til både voksne og barn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.