Gå til innhold

min x knekker meg......hjelp,vær så snill

Anbefalte innlegg

Gjest beskymret for barnet mitt
Skrevet

jeg gråt meg i søvn i natt..

det toppet seg for meg i går da min x ikke vil at min sønn skal overnatte her pga han mener sønnen min blir ukonserntert og sløv på skolen.var i møte med barnevernet i sommer og jeg sa meg da villig til og kun ha sønnen min på timebasis frem til faren var trygg på meg igjen,og da var jeg syk og feilmedisinert..men nå som jeg er bedre,ny riktig diagnose og gått en stund på medisiner som virkerlig hjelper meg så nekter han meg og ha sønnen min mer enn noen timer..

det gjør så jævlig vondt....

har han lov til dette???

i papirer fra retten står det at jeg skal ha gutten hver onsdag og annenhver helg.og div ferier..

men nå har altså xen min satt seg helt på bakbeina og mener alt er min feil,beskylder meg for og lyge og div andre ting..

det har skjedd mye nytt hos faren også,de har flyttet til nytt hus,farmoren er alkoholiker..og barnefar lar vår sønn heller overnatte hos henne enn hos oss...jeg tok dette opp md barnefar,men han reagerte med raseri..

jeg blir så forbanna,det føles som han skal straffe meg,bruker alt han kan mot meg...og når jeg påpeker at sønnen vår går med skittne hullte ødelagte klær og sko så gir han faen...vi må alltid ta sønnen min med til frisøren for det gidder ikke far,vi må kjøpe klær og sko,det er barnefaren som får barnetrygd og annen støtte,men han bruker det ikke på gutten...

sønnen min er fortvilet og vil være hos meg,han skjønner ikke far og er usikker over sinnet som barnefar retter mot meg..

kan jeg koble inn ppt?

jeg greier ikke se min sønn lide slik...det knekker meg...

Skrevet

PPT er ikke riktig instans i saker som dette, PPT vil kun være aktuelt dersom barnet har problemer i barnehagen eller på skolen.

Familiekontoret har kanskje vært involvert i saken før, og du kan kontakte dem igjen. Hvis barnevernet fortsatt er involvert, så vil det være riktig å kontakte dem for å diskutere situasjonen.

Både du og far trenger vel å fokusere på hva som er bra for barnet mer enn å finne feil ved hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...