Gjest lost gutt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvordan finne veien videre her i livet? 25 år!! Halveis til 50! Tiden bare flyr og flyr.. verden er så stor, og jeg er så liten... noen ganger føles det så vannskelig å finne ut hvilket veier og valg du skal gjøre i livet. Det virker som om det er millioner av veier du kan ta.. men hvordan da finne den rette veien. Jeg har så masse ønsker og så mange drømmer... men kun noen få tall kan jeg realisere. Det blir som å spille russisk rulett, du MÅ velge.. enten går det dårlig eller går det bra. I mitt tilfelle har det ikke gått så bra.. har begynt på 2 utdannelser, men sluttet etter første år på begge de to. Jeg vet egentelig ikke hvorfor..det var kanskje ikke slik jeg trodde det var. Enklete problemer greier du og løse selv, mens andre problemer trenger du hjelp med. Kanskje jeg skal oppsøke den hjelpen.. det er kanskje ikke noe vitsi å sitte hjemme å sture og tenke over ting du burde ha gjort men aldri gjør.. eller å sitte å syns synd på deg selv fordi du er ensom, mens vennene dine får samboer og noen av dem allerede er blitt lykkelige foreldre. Jeg er ikke lenger 15 år.. jeg er 25! Og jeg burde ha kommet lengre i livet en hva jeg har gjort nå. Jeg må slutte å bruke unnskyldingen ”jeg er ung og har god tid” . Jeg er så lei av tilværelsen min, jeg er så lei av å ikke vite hva jeg vil, jeg er så lei av å late som at alt går bra når folk spørr hvordan det går med meg, jeg er så lei av å ikke ha noe ting jeg brenner for, jeg er så lei av å ikke ha en grunn til hvorfor jeg eksisterer. Jeg har kun en ting å si. Jeg trenger hjelp! Jeg trenger en som kan hjelpe meg på rett vei i livet. Jeg sitter med lite infomasjon, kanskje det er fagfolk der ute som sitter med masse nyttig infomasjon til meg. Jeg er villig til å jobbe med problemet, men jeg greier det ikke alene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254065-hvordan-finne-veien-videre-her-i-livet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.