Gjest studenten2 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Igår var jeg skikkelig nedfor og deppa på skolen. Alt var bare trist, og jeg vet enda ikke hvorfor. Det vanket gode ord og klem fra gode venner. Så tenk på det neste gang dere har en venn som ser trist og nedfor ut, det skal så utrolig lite til! Takknemlig for mine gode venner ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svimle72 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Da er du heldig ) Jeg har ingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest studenten2 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Da er du heldig ) Jeg har ingen. Oi, nå fikk jeg vondt i meg. Sender deg en klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svimle72 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Oi, nå fikk jeg vondt i meg. Sender deg en klem Det går greit med meg:o) Jeg har jo mannen min som elsker meg MASSE og barna mine. Men,det er litt sårt,må innrømme det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest studenten2 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det går greit med meg:o) Jeg har jo mannen min som elsker meg MASSE og barna mine. Men,det er litt sårt,må innrømme det. Ja da har du noe virkelig verdifullt!! Ta vare på det. Men venner er viktig, er det ingen steder du har mulighet å treffe folk? Jobbsammenheng, aktiviteter med ungene, hobbyer? Venner dukker opp på de utroligste steder, når du minst aner at det kan skje! Lykke til ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.