Gå til innhold

Antibiotika!!!!


Gjest catiki21

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21

er det noen andre der ute som blir litt rar i kroppen når en går på antibiotika? jeg er litt rar, vet ikke hvordan jeg skal forklare hvordan jeg er. er det noen der som blir litt rar i hode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange slir utslitt av å gå på antibiotika. Antibiotika tar knekken på det meste av gode bakterier også, så det er ikke så rart.

Få i deg nok næring i tillegg, det er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catiki21

Mange slir utslitt av å gå på antibiotika. Antibiotika tar knekken på det meste av gode bakterier også, så det er ikke så rart.

Få i deg nok næring i tillegg, det er viktig.

TUSEN TAKK, Moraki. Ja jeg må få i meg nok næring. Håper jeg bare blir kvitt de negative bakteriene snart. Vært plaget de 2 siste ukene. gleder meg neste fredag:-), da er kuren over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK, Moraki. Ja jeg må få i meg nok næring. Håper jeg bare blir kvitt de negative bakteriene snart. Vært plaget de 2 siste ukene. gleder meg neste fredag:-), da er kuren over.

Husk å ta hele kuren, hverken mer eller mindre. Dette er målt ut nøyaktig for at du skal bli frisk.

God bedring! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir ikke rar i hodet men innmari slapp i kroppen og vil bare sove hele tida.

Hvis jeg hadde følt meg rar i hodet av antibiotika så hadde jeg slått opp i felleskatalogen og sett hva som sto på bivirkninger og deretter ringt legevakta og forhørt meg om det kunne vært antibiotikaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fler tiår siden jeg har tatt antibiotika. Jeg husker at (i forb med halsbetennelse) ble litt slapp hver gang jeg tok en tablett. Merket det best etterat selve sykdommen/halsondet var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg er allergisk mot pencillin så er det Antibiotika som må tiul hver gang jeg får en infeksjon, betennelse osv.

Merker at det sliter på kroppen, og som oftest etter en antibiotika kur så oppstar det problemer i kroppen.

De problemene jeg får er at de cystene jeg har blir fulle av betennelse.

Sist da jeg hadde bronkitt og fikk antibiotika, så gikk dette over til cysten jeg har på tannhalsen, sånn at denne ble full i betennelse, og måtte stakes opp... IGJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catiki21

Da jeg er allergisk mot pencillin så er det Antibiotika som må tiul hver gang jeg får en infeksjon, betennelse osv.

Merker at det sliter på kroppen, og som oftest etter en antibiotika kur så oppstar det problemer i kroppen.

De problemene jeg får er at de cystene jeg har blir fulle av betennelse.

Sist da jeg hadde bronkitt og fikk antibiotika, så gikk dette over til cysten jeg har på tannhalsen, sånn at denne ble full i betennelse, og måtte stakes opp... IGJEN!

tusen takk for svaret. Jeg også er allergisk mit pencelin.Jeg går helt i svime her. Vet noen om jeg kan ta paracet eller ibux osv når jeg går på antibiotika??? Jeg er så sliten i hode mitt. Har et stort problem. Er student å skal skrive oppgave innen søndag, trenger å bli litt klarere i hode. Kuren er ferdig neste fredag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svaret. Jeg også er allergisk mit pencelin.Jeg går helt i svime her. Vet noen om jeg kan ta paracet eller ibux osv når jeg går på antibiotika??? Jeg er så sliten i hode mitt. Har et stort problem. Er student å skal skrive oppgave innen søndag, trenger å bli litt klarere i hode. Kuren er ferdig neste fredag!!!

Jeg kunne i alle fall fint da paracet da jeg tok penicillin (apocillin?) sa legen til meg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catiki21

Jeg kunne i alle fall fint da paracet da jeg tok penicillin (apocillin?) sa legen til meg en gang.

jeg tar et antibiotikum som heter Ery-Max. Ville prøvd å funnet det ut om jeg kan ta smertestillende tabletter her, istedenfor å ringe ned legevakten. ringt noenganger de siste ukene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar et antibiotikum som heter Ery-Max. Ville prøvd å funnet det ut om jeg kan ta smertestillende tabletter her, istedenfor å ringe ned legevakten. ringt noenganger de siste ukene

Ring apoteket, de skal vite. Det finnes sikkert et "døgnåpent" apotek om du bor i en større by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catiki21

Ring apoteket, de skal vite. Det finnes sikkert et "døgnåpent" apotek om du bor i en større by.

tusen takk for svaret lillemus. sjekke om det er et døgnåpent apotek jeg da, bor i en storby ja:-)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest catiki21

Ring apoteket, de skal vite. Det finnes sikkert et "døgnåpent" apotek om du bor i en større by.

hvor lenge skal en være susete i hode når en går på antibiotika, hele kuren? er så sliten og trøtt. får vel bare sove fram til fredag. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...