Gå til innhold

Når kjæresten er opptatt

Gjest litt vel opptatt?

Anbefalte innlegg

Gjest litt vel opptatt?

Hva er akseptabelt når det gjelder kjærestens gjøremål?

Høres vel helt på snurr ut,men kjæresten min er opptatt _hele_ tiden.Slutter på jobb 3,spiser middag,sover dupp og etter det er det full fres helt frem til 21.30-22.00....

Det er snakk om alt fra trening til å skifte filter på bil eller andre maskiner.

Jeg er også ferdig på jobb 3,spiser middag,men etter det har jeg som regel ingen spesielle planer.Besøke venner og familie eller bar slappe av etter arbeid er det jeg liker best.

Hva er egentlig akseptabelt? Vi bor ikke sammen,så han prioriterer å komme til meg etter alt dette,som regel rundt 21.00 til 22.00,sitter en time også drar han hjem igjen..

Ikke kan jeg besøke han heller,for han er altfor opptatt og jeg føler meg bare i veien...

Jeg må bare si det,jeg blir skuffet og irritert.Selv om jeg ikke har noen grunn til det...eller har jeg det?

Slik har det vært over en periode på 2 år nå,han gjør sitt og kommer til meg når det passer han,sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der hadde jeg ikke orket i lengden - jeg vil bli prioritert! Ikke hele tiden selvfølgelig, han har jo et liv utenfor meg også, men hallo!? En liten time før sengetid liksom - er det alt han har å avse av tid for deg? Du skal jo være kvinnen i hans liv, ikke en han bare slenger innom en liten stund om kvelden før han rusler hjem og legger seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen trøst, men faktisk så finnes det noen som har det hakket verre. Måtte nesten smile når jeg leste innlegget ditt, for man skulle nesten tro at du og jeg delte den samme fyren.

Jeg sliter med et avstandsforhold som gjør at han kun har tid til å ringe meg. Som din slutter han på jobb, spiser (men da hos venner og sjelden hos seg selv) I helger er det reperasjoner og bil, bil og atter bil som står på tidsplanen (så han har ytterst sjelden tid til å komme når han har fri. Er jeg heldig får jeg se han en gang hver tredje måned).

Han ringer meg hver dag, men det er bestandig etter klokken 22.30 på kvelden og da er han så trett at han til slutt sovner i telefonen. Kanskje han ringer så sent fordi han har vært hos deg først *flirer* :-) Hvor i Norge befinner din seg? Ble i grunn litt nysgjerrig, for det er utrolig om det finnes mange av hans tragiske kaliber.

Det forundrer meg ikke at han i stresset sitt er hos noen andre heller. For hvordan skal jeg oppdage det? Siden han er en time her og en time der? Så i grunn kan dette betraktes som et ikke-forhold. Det samme kan det også for din sin del.

Siden du faktisk får se han du er så glad i, så foreslår jeg at du går til et lite mot-tiltak, for å se om det fungerer. Sørg for å være opptatt når HAN har tid til deg. Da er han nesten nødt til å jenke seg ned litt, for å i det hele tatt kune få se deg. Hvorfor skal DU være tilgjengelig for han når han ikke er tilgjengelig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt vel opptatt?

Vet ikke om det er noen trøst, men faktisk så finnes det noen som har det hakket verre. Måtte nesten smile når jeg leste innlegget ditt, for man skulle nesten tro at du og jeg delte den samme fyren.

Jeg sliter med et avstandsforhold som gjør at han kun har tid til å ringe meg. Som din slutter han på jobb, spiser (men da hos venner og sjelden hos seg selv) I helger er det reperasjoner og bil, bil og atter bil som står på tidsplanen (så han har ytterst sjelden tid til å komme når han har fri. Er jeg heldig får jeg se han en gang hver tredje måned).

Han ringer meg hver dag, men det er bestandig etter klokken 22.30 på kvelden og da er han så trett at han til slutt sovner i telefonen. Kanskje han ringer så sent fordi han har vært hos deg først *flirer* :-) Hvor i Norge befinner din seg? Ble i grunn litt nysgjerrig, for det er utrolig om det finnes mange av hans tragiske kaliber.

Det forundrer meg ikke at han i stresset sitt er hos noen andre heller. For hvordan skal jeg oppdage det? Siden han er en time her og en time der? Så i grunn kan dette betraktes som et ikke-forhold. Det samme kan det også for din sin del.

Siden du faktisk får se han du er så glad i, så foreslår jeg at du går til et lite mot-tiltak, for å se om det fungerer. Sørg for å være opptatt når HAN har tid til deg. Da er han nesten nødt til å jenke seg ned litt, for å i det hele tatt kune få se deg. Hvorfor skal DU være tilgjengelig for han når han ikke er tilgjengelig for deg?

Min er i sør trøndelag...*ler*

Du kune ikke beskrive det bedre.En time her,og en time der ja likssom...huff,er så lei.Og jeg har sønnen annenhver uke,så den ene uke må jeg være hjemme med sønnen etter sengetid.Det utnytter han.Faktisk så er det sjeldent han kommer og besøker oss mens han er hos meg også,det har hendt ja,men da har det vært sånn halvtimes tid besøk før han må dra på trening og velforeningsmøte,rydde i garasjen,skru eller snekkre ett eller annet...

Den uken jeg har barnfri er det det samme,men da er jeg friere til å besøke han.Men da må jeg enten være vitne til alt dette,eller sitte inne hos han å vente til han er ferdig med alt.Som regel "slutter" han av for kvelden i 21.00 tiden.Men så skal han dusje og spise grandis...

Han sier at sånn har det altid vært og sånn kommer det visst altid til å være...

ok,hva gjør jeg da egentlig?I løpet av 2 år har vi vært på kino 1 eller 2 ganger,og det eneste vi klarer å finne på sammens i helgene er fredag; leie film og spise mat.Lørdag;ut på fest eller det samme som fredag.......*argh*

Så....hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt vel opptatt?

Det der hadde jeg ikke orket i lengden - jeg vil bli prioritert! Ikke hele tiden selvfølgelig, han har jo et liv utenfor meg også, men hallo!? En liten time før sengetid liksom - er det alt han har å avse av tid for deg? Du skal jo være kvinnen i hans liv, ikke en han bare slenger innom en liten stund om kvelden før han rusler hjem og legger seg.

Jepp det er akkurat slik det er,og jeg er lei.Det har jeg vært ganske lenge.Er jo et "sitte i sofan etter kl 21.30 å glane tv" forhold dette....

Har fåreslått samboerskap med han da,tror det hade blitt bedre da faktisk.Både mer akseptabelt fra min side og mer tid til hverandre på en måte..Men det virker ikke som han vil det nei...*oppgitt*

Starter jo på det 3 året vårt sammens da...og bor under en kilometer fra hverandre....

Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er akkurat slik det er,og jeg er lei.Det har jeg vært ganske lenge.Er jo et "sitte i sofan etter kl 21.30 å glane tv" forhold dette....

Har fåreslått samboerskap med han da,tror det hade blitt bedre da faktisk.Både mer akseptabelt fra min side og mer tid til hverandre på en måte..Men det virker ikke som han vil det nei...*oppgitt*

Starter jo på det 3 året vårt sammens da...og bor under en kilometer fra hverandre....

Hva ville du gjort?

Jeg tror jeg hadde gitt opp. Finn deg heller en fyr som ser deg og som prioriterer tid til deg - ikke kun til kompiser, bil og denslags.

Jeg mener ikke at man skal sitte og stirre hverandre inn i øynene 24/7, men du skjønner hva jeg mener. :o)

Kanskje han våkner om du sier at du ikke vil ha det sånn og at du går fra ham om det ikke blir en bedring umiddelbart? Synes det høres rart ut at han har så lite tid til deg hvis det virkelig er deg han vil ha også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest litt vel opptatt?

Hva ville du gjort?

Jo forresten e vi sånn halv veis enig om at vi skal flytte sammen til jul da.Jeg skal flytte inn hos han.Ble enig tirsdag om at jeg skulle komme med et bord og noen esker jeg har stående onsdag kveld.Men da jeg ringte i går å sa jeg skulle pakke bilen å komme,dro han på det å lurte på om det virkelig brandt så innmari med å få gjort dette akkurat da.

Tidligere ble vi enig om at både han og jeg trengte tid til dette.Han måtte rydde huset og jeg ville ha god tid til pakkinga.Dette er ca 14 dgr siden.

Enda har han ikke rydda "plass" til meg,et godt eksempel på at han prioriterer alt annet enn det...Sa det i går at jeg kunne jo bare sette det i garasjen hans imens han rydda i huset,men da var han så redd for at det ble rotete i garasjen og at det ble støv på tingene mine..sa han fikk panikk for at det var så rotete.Enda han har 3 store rom i garasjen under huset....

Han sier han trenger tid,men jeg er jo litt avhengi av å vite åssen ting blir,siden jeg faktisk må si opp leiligheta noen dager før mnd skifte...

Hmmm.....tror jammen ikke han vil jeg,eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye her som skurrer. Du er jo nedprioritert til de grader. Minner mer om et venneforhold det her? Og dere har vært sammen i 2 år og ikke flytta sammen?? Hadde ikke det vært praktisk da så travel som han er, da hadde dere jo sett hverandre mer. Men hvorfor i alle dager orker du være sammen med en mann som ikke gidder bruke tid på deg?? Han ser neppe noen framtid med deg, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt vel opptatt?

Mye her som skurrer. Du er jo nedprioritert til de grader. Minner mer om et venneforhold det her? Og dere har vært sammen i 2 år og ikke flytta sammen?? Hadde ikke det vært praktisk da så travel som han er, da hadde dere jo sett hverandre mer. Men hvorfor i alle dager orker du være sammen med en mann som ikke gidder bruke tid på deg?? Han ser neppe noen framtid med deg, eller?

Huff,jeg vet ikke hvorfor jeg gidder egentlig.Syns det er vanskelig å bryte,er jo glad i han også da.Litt redd for hvordan det blir uten han...at jeg ikke skal finne en ny...

Når det gjelder samboerskapet,skal jeg få klarhet i hvordan det blir nå i løpet av helgen.Det er store sjanser for at han ombestemmer seg er jeg redd.Det virker sånn på han siden han drar sånn på det når jeg nevner det.

Huff,nå begynner jeg å bli trist av alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,jeg vet ikke hvorfor jeg gidder egentlig.Syns det er vanskelig å bryte,er jo glad i han også da.Litt redd for hvordan det blir uten han...at jeg ikke skal finne en ny...

Når det gjelder samboerskapet,skal jeg få klarhet i hvordan det blir nå i løpet av helgen.Det er store sjanser for at han ombestemmer seg er jeg redd.Det virker sånn på han siden han drar sånn på det når jeg nevner det.

Huff,nå begynner jeg å bli trist av alt dette.

Hvordan det blir uten ham? Sånn jeg ser det lever du ikke akkurat MED ham nå heller da. Bedre å få en kjæreste som vil være med deg er det ikke? Du blir glad i en ny også vet du. Tror du han her noensinne vil forandre seg? Det er tross alt de første åra man bruker mest tid sammen når man er nyforelskede og sprengkåte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymus nå

Jo forresten e vi sånn halv veis enig om at vi skal flytte sammen til jul da.Jeg skal flytte inn hos han.Ble enig tirsdag om at jeg skulle komme med et bord og noen esker jeg har stående onsdag kveld.Men da jeg ringte i går å sa jeg skulle pakke bilen å komme,dro han på det å lurte på om det virkelig brandt så innmari med å få gjort dette akkurat da.

Tidligere ble vi enig om at både han og jeg trengte tid til dette.Han måtte rydde huset og jeg ville ha god tid til pakkinga.Dette er ca 14 dgr siden.

Enda har han ikke rydda "plass" til meg,et godt eksempel på at han prioriterer alt annet enn det...Sa det i går at jeg kunne jo bare sette det i garasjen hans imens han rydda i huset,men da var han så redd for at det ble rotete i garasjen og at det ble støv på tingene mine..sa han fikk panikk for at det var så rotete.Enda han har 3 store rom i garasjen under huset....

Han sier han trenger tid,men jeg er jo litt avhengi av å vite åssen ting blir,siden jeg faktisk må si opp leiligheta noen dager før mnd skifte...

Han bor ikke på skedsmokorset vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt vel opptatt?

Hvordan det blir uten ham? Sånn jeg ser det lever du ikke akkurat MED ham nå heller da. Bedre å få en kjæreste som vil være med deg er det ikke? Du blir glad i en ny også vet du. Tror du han her noensinne vil forandre seg? Det er tross alt de første åra man bruker mest tid sammen når man er nyforelskede og sprengkåte...

Sant det ja.og nei,han kommer nok ikke til å forandre seg.Det har han sagt,at han altid vil være opptatt og ha mye å gjøre.

Men om han ikke har ombestemt seg ang samb.skap,så kommer jeg nok til å gjennomføre det.

Eller gjør jeg det?Huff,mye att og fram,men det er vaskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt vel opptatt?

Han bor ikke på skedsmokorset vel?

Nei,han gjør ikke det.

Trøndelag.

Finns det virkelig flere av samme sort mener du?Huffa meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det ja.og nei,han kommer nok ikke til å forandre seg.Det har han sagt,at han altid vil være opptatt og ha mye å gjøre.

Men om han ikke har ombestemt seg ang samb.skap,så kommer jeg nok til å gjennomføre det.

Eller gjør jeg det?Huff,mye att og fram,men det er vaskelig.

Hvis du vil ha et slik liv så gjør det. Å bo med en som ikke er interessert i å se deg kan jo by på utfordringer. Og masse frustrasjoner. Liker du sånt så værsågod. Jeg ville selvsagt ikke vært sammen med engang en slik fyr. Jeg forventer og fortjener å bli prioritert, og jeg ønsker en person å dele livet med, ikke en å dele hus med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Belinda

Han prioriterer deg helt sist på sin liste. Er det sånn du vil ha det? Om det har vært sånn i 2 år kommer det neppe til å endre seg. Jeg hadde avslutta forholdet pronto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...