Gå til innhold

SYKEMELDING

Gjest klara og klara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du burde ringe i morgen tidlig og få en hastetime, det skal de gi om du trenger sykemelding. Da vil du få en annen lege enn din faste (forutsatt at han/hun hører til et legesenter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klara og klara

Du burde ringe i morgen tidlig og få en hastetime, det skal de gi om du trenger sykemelding. Da vil du få en annen lege enn din faste (forutsatt at han/hun hører til et legesenter).

Men er det ikke slik at hvis jeg har vært borte fra jobb mer enn 3 dager da MÅ man ha sykemelding ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke slik at hvis jeg har vært borte fra jobb mer enn 3 dager da MÅ man ha sykemelding ?

Hvis du har egenmelding, så kan du bruke det fram til fredag. Da burde du ikke be legen tilbakedatere sykemeldingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klara og klara

Hvis du har egenmelding, så kan du bruke det fram til fredag. Da burde du ikke be legen tilbakedatere sykemeldingen din.

Jeg var jo på jobb kun 2 time ri dag og da blir det vel 4 dager til fredag ?Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bruke en egenerklæring for tirsdag, onsdag, torsdag: Det er 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Jeg var jo på jobb kun 2 time ri dag og da blir det vel 4 dager til fredag ?Eller ?

Den dagen du var på jobb i to timer gjelder ikke for sykedag, det telles fra første hele fraværsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilliose

Den dagen du var på jobb i to timer gjelder ikke for sykedag, det telles fra første hele fraværsdag.

Den kan godt gjelde som sykedag. Avhenger av praksisen på arbeidsplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...