Gjest På jobbvalg Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva syns DU er viktigst? Å ha en JOBB du trives med, som du kan komme til og gå hjem fra når du er fredig for dagen....eller å ha en jobb der du får venner og trives kjempegodt med kolleger? Eller med andre ord: Kunne du hatt en jobb du ikke likte, men står i fordi du liker så godt kollegene? Og kunne du hatt en jobb du likte kjempegodt, men der kollegene ikke er helt supre akkurat...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Den situasjonen har jeg vært i, og JEG hadde valgt bra kolleger. Kollegaer man trives godt med kan "pynte" voldsomt mye mer på en jobb enn en jobb klarer å "pynte" på kollegaene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 For meg er arbeidsmiljøet og kollegene det viktigste. Så hvis jeg måtte velge, ville jeg valgt supre kolleger. Gjett hvorfor jeg liker meg så godt på jobb ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 jeg syns det er viktigst å like de jeg jobber sammen med.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har erfart begge deler Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gode kolleger er viktigst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Helt klart Kolleger. Eneste grunne til at jeg jobber her jeg gjør, er fordi det er hyggelige og sosiale folk som jobber her:) jeg får lønn for å gjøre ganske lite, bra lønn til og med;) Men så har jeg vært utrolig heldig med jobben jeg har nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 For meg er det intet enten/eller. Dersom jeg skal trives, må jeg trives med arbeidsoppgavene OG kollegene mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg kunne ikke ha hatt en jobb jeg ikke trivdes i uansett. Kolleger er ikke så viktig for meg. Eller sagt på en annen måte: De fleste folk er all right, jeg kunne sikkert ha fungert bra sammen med de fleste. Tørrprat og sosiale tiltak på jobben intereserer meg lite. Tull og latter og humor er dog viktig. Hvis jobben var skikkelig spennende, kunne jeg godt ha jobbet helt alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Begge deler er viktig for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scrødingers katt Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Akkurat nå jobber jeg _kun_ for pengene, men utdanner meg til drømmejobben! = ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scrødingers katt Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Mitt yrkesvalg i fremtiden ut i fra den utdannelsen jeg holder på med, avhenger lite av medarbeiderne da jeg kommer til å arbeide uten medarbeidere rundt meg. Ensomt, men spennende arbeid! = ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Begge deler er forutsetninger for å trives. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis jeg _må_ velge, velger jeg kollegene. Så lenge de gode kollegene er like gode som dem jeg har nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.