Gjest den dårlige kjæresten Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei! Jeg har ikke akkurat noe problem, men jeg føler ofte at jeg er flau på kjæresten min sine vegne.. Jeg er veldig glad i han, han er kjempebra og har skikkelig omsorg for meg. Er også veldig forelska i han, så det er ikke følelesen det går på. Når det er bare oss er alt bra, men med en gang det kommer andre folk, blir jeg bekymra for hva de synes osv. Han er nok litt forskjellig fra meg, og gjør en del "rare" ting.. Er heller ikke kjempekjekk, men jeg er jo glad i han.. Veit jeg ikke bør tenke på det, men klarer ikke slutte. Ser jo at "alle" tar det her med forhold så naturlig, men jeg klarer det bare ikke! (bør kanskje nevnes at jeg ikke har vært sammen med noen før til tross for at jeg er 23) Er mange som er sammen med mye styggere fyrer, og de bryr seg ikke, hvorfor klarer ikke jeg la være?(HAr satt dette litt på spissen for at der skal skjønne hva jeg mener, selv om jeg veit at jeg antakelig kommer til å få mange svar om at jeg ikke er god nok for han som tenker slik og at jeg bør gå fra han så fort som mulig for hans skyld så han kan finne en som er mye bedre.Versåsnill og svar ordentlig! Husk nå at jeg har sterke følelser for han og prøver å slutte å tenke sånn, det er ikke noe jeg _vil_!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vimsenn Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Faktisk så hadde jeg det sånn med x-en min...Tenkte ofte på hva de syntes om han når han gjorde ditt og datt,når han sa det og det likssom.."huff,syns de han er teit nå"....osv Men det du må tenke på som er det aller viktigste når det gjelder andre mennesker. Lik dem som de er,aksepter de som de er og respekter de som de er. Hvis typen din bare er sånn likssom....ja da er det sånn han er. Tror du har stangert litt på dette,og kanskje hengt deg opp for mye i det. Uansett,vær glad i han for den han er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Du kan ikke forandre andre, i dette tilfelle kjæresten din, men du kan forandre dine holdninger til han. Han er seg selv, et unikt menneske ulik alle andre. Se positivt på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.