Gå til innhold

Hvem finner hverandre i jakten på kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med deg. Men kanskje er Tore Jardar så dum/fornuftig (velg det som passer) at han velger fornuftig gårdsmessig sett, og da blir det nok Linn. Håper han velger forelskelsen!

Hun Linn viser ikke samme interesse som Michelle gjør. Litt mer liv i Michelle....

Gjest Følger litt med

Hehe.....helt enig. Jeg synes Harald er så søt. Jeg håpet faktisk at han skulle holde Trine Lise igjen.Hun virket ganske oppegående. Hun Christine virker så fjollete, og forsiktig.

Jeg regnet nesten med at Trine Lise ikke ble sammen med han, for hun har nettopp kjøpt leilighet i Bergen. Og hva skal en med en leilighet hvis en hadde sjans på gård?

Han lyse som anne har, han er så stille! Så han drar nok ja. Jeg håper terje heller velger ho mørke. (jøss så dårlig jeg husker navn!) Noe som heter forelskelse gjør blind ja, så han velger nok som du sier. Jammen ikke lett for de dette tror jeg :)

Annonse

Gjest theoline

Jeg håper Tore Jardar velger Michelle, men jaggu om jeg vet!

Harald skulle nok holdt Trine-Lise igjen, og sendt ut Kristina, hun virker litt fjollete og kanskje litt "grunn", hun ergrer meg litt faktisk!

Ergrer meg gjør også Anne, hun gir så lite av seg selv, så om noen blir forelsket i henne er det nesten litt rart, men mulig det bedrer seg når de kommer på tomannshånd.

Og Terje vet jeg jammen ikke, den er litt vrien, kanskje hun som viser masse følelser hele tiden, som han snakket med i dag!

Blir alt for mange navn å holde rede på, puh..

Gjest Flystripa

Harald skulle nok holdt Trine-Lise igjen, og sendt ut Kristina, hun virker litt fjollete og kanskje litt "grunn", hun ergrer meg litt faktisk!

Ergrer meg gjør også Anne, hun gir så lite av seg selv, så om noen blir forelsket i henne er det nesten litt rart, men mulig det bedrer seg når de kommer på tomannshånd.

Og Terje vet jeg jammen ikke, den er litt vrien, kanskje hun som viser masse følelser hele tiden, som han snakket med i dag!

Harald har trekant på setra nuh! ;o)

Gjest tv-tittern

Hun Linn viser ikke samme interesse som Michelle gjør. Litt mer liv i Michelle....

..... men hvor er de vakre øya til Michell som han snakka om i et av de første programmene, syns hun har helt forferdelige øyer jeg.

HEEEELT enig med deg i alt du skriver!!! Særlig det der med Harald-sitasjonen. hihi

Gjest theoline

Fyttigrisen, kanskje det ja..

Eller så ligger han i sengen sin å sutrer over Trine Lise..

Eller mener du at han beholdt begge, det er jo en stund siden innspillinga slutta da, eller?

Annonse

Gjest theoline

Eller mener du at han beholdt begge, det er jo en stund siden innspillinga slutta da, eller?

Gjest theoline

HEEEELT enig med deg i alt du skriver!!! Særlig det der med Harald-sitasjonen. hihi

Skulle ønske dette var i nå-tid, kunne gått for å være rådgiver jeg da, er jo sååå enkelt å sitte i godstolen å synse, he he

Syntes det var bra at Harald sendte hjem hun Bergen-dama. Hun virket som hun syntes hun var "for fin" for det livet, og hun virket mange år eldre enn han både i skinn og sinn (og ikke på en positiv måte), og litt falsk..?

Harald og Kristina er jo så lik hverandre at man skulle tro de var søsken, så baby-nusselige begge to. De virker mer på samme nivå. Men hun andre virker og veldig fin:)

Gjest Flystripa

Jeg tror han ligger og lurer på hva han egentlig holder på med.

Linn passer best med Tore Jardar syns jeg, og Terje velger sikkert Karen. Harald, tja, er ikke sikker, men kanskje Kristina. Anne må da velge Rune, han er det kjekkeste av dem syns jeg.

Men hun er så rar, hun er altfor kameratslig med alle, det er bare kameratgreier - ikke rart gutta blir frustrerte.

Jeg håper Tore Jardar ender med linn jeg, syns hun er utrolig søt.

Hva Harald skal med Kristina skjønner ikke jeg, så jeg tror han velger Silje.

Terje går for Karen, og så ender det i bøtter av snørr og tårer for Kjersti.

Jepp, det tror jeg :o)

Jeg håper Tore Jardar ender med linn jeg, syns hun er utrolig søt.

Hva Harald skal med Kristina skjønner ikke jeg, så jeg tror han velger Silje.

Terje går for Karen, og så ender det i bøtter av snørr og tårer for Kjersti.

Jepp, det tror jeg :o)

det er skikkelig dårlig gjort av han da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...