Nyttårsjenta' Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Min mamma vil allerede nå ha en liste med våre julegaveønsker og jeg klarer ikke å finne på morsomme og bra ting å ønske. Det får gjerne være "fellesting" til meg og samboeren. Vi har vel som mange andre det meste allerede, men det er jo likevel morsomt med nye ting... ;o) Hva skal dere ønske i julegave sammen???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg og bamsen min, sammen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 mandelkvern boksåpner quick chef fra tuppeware duk spill 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debra irl Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 kitchenaid kjøkkenmaskin dvdbrenner er det jeg/vi ønsker oss i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patsi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Sengetøy 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Sengetøy til vinterdynene våre. Rim glass, samler på dem. Kakespade, hardangerbestikk Badehåndklær, trenger å bytte ut en del slitte. Vekt, den gamle synger på siste verset. Det var det jeg kom på i farta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 vin div. DVD-filmer/serier Settlers (brettspill) sengetøy Eva Solo teflongryte Singstar anthems 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har ønsket oss sengetøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Satengsengesett, middagsservise til hverdagsbruk og rødvinsglass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The one and only Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 vi har ønsket oss gavekort på storsenter og ikea i og med at vi ikke helt vet hva vi skal ønske oss... trenger gryter og sånnt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BessieBie Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Vi ønsker oss *sengesett til dobbeldyna vår (har slitt på de samme to trekkene i 5 år nå, de er like fine fortsatt (fra Høye), men litt kjedelig i lengden da;) *Trivial Persuit i familieutgave *Påbygning til Settlers-spillet *Hverdags middagsservise *Jernstekepanne *duker, blomstervaser, div husgeråd * 10-års bok * Blender 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.