Gå til innhold

NHD og andre ang zyprexa og alkohol

inkink

Anbefalte innlegg

Nå er julebord sesongen her, og det hadde vært ok å kunne ta et par tre glass hvitvin som tidligere i denne settingen.

Problemet er at jeg nå bruker lavdose xyprexa. Men den må inntas om kvelden for jeg blir så innmari trøtt.

Går det an å ta 2,5 mg xyprexa med alkohol i blodet, eller må jeg holde meg helt unna.

Synes liksom det høres skummelt ut å hive innpå medisiner etter alkohol.

Bruker også litt valium og litt xanor, for angsten min, for jeg tåler ikke ssri.

Valium har jeg prøvd tidligere uten at det har gjort noe som helst, men xanor har jeg ikke prøvd sammen med alkohol.

Bruker mindre enn 0,5 mg xanor og 7,5 mg valium. Og så altså denne 2,5 mg kveldsdosen xyprexa da.

noen med erfaring som kan svare meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man reagerer forskjellig på alkohol og piller. Det skulle vel stort sett ikke være problematisk å kose seg med noen glass på julebord. Jeg har kombinert med alskens mange slag og det har gått greit. Men valium og alkohol vil jeg fraråde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man reagerer forskjellig på alkohol og piller. Det skulle vel stort sett ikke være problematisk å kose seg med noen glass på julebord. Jeg har kombinert med alskens mange slag og det har gått greit. Men valium og alkohol vil jeg fraråde!

Hei og takk for svar. Valium i terapautisk dose er utprøvd og det eneste jeg stoler på.

Det gjør meg ingen ting.Nå er jeg veldig forsiktig med alkohol da. Toppen 3 glass hvitvin i løpet av en kveld.

Men xanor og xypreza er jeg veldig redd for.For har ikke prøvd det før, og heller ikke det at jeg nå plutselig bruker tre slag samtidig mot angsten. Spesielt zyprexa som jeg jeg må innta etter alkoholen skremmer meg. Har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar. Valium i terapautisk dose er utprøvd og det eneste jeg stoler på.

Det gjør meg ingen ting.Nå er jeg veldig forsiktig med alkohol da. Toppen 3 glass hvitvin i løpet av en kveld.

Men xanor og xypreza er jeg veldig redd for.For har ikke prøvd det før, og heller ikke det at jeg nå plutselig bruker tre slag samtidig mot angsten. Spesielt zyprexa som jeg jeg må innta etter alkoholen skremmer meg. Har du prøvd det?

Ja, jeg har drukket flere ganger da jeg gikk på zyprexa. Det gikk helt greit. Kos deg på julebord! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har drukket flere ganger da jeg gikk på zyprexa. Det gikk helt greit. Kos deg på julebord! :-)

Takk for svar,men du.. tok du dem på kvelden da, etter alkoholinntak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest misslikka

jeg tok 7,5 mg zyprexa da jeg var 21 og dro og danset på byen nesten hver helg. Jeg drakk noe smirnoff ice, danset, og tok ikke zyprexaen før jeg kom hjem igjen på natten og skulle legge meg. Ellers hadde jeg sovnet og ikke kunne dratt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tok 7,5 mg zyprexa da jeg var 21 og dro og danset på byen nesten hver helg. Jeg drakk noe smirnoff ice, danset, og tok ikke zyprexaen før jeg kom hjem igjen på natten og skulle legge meg. Ellers hadde jeg sovnet og ikke kunne dratt ut.

Takk for svar...det virket beroligende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...