inkink Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nå er julebord sesongen her, og det hadde vært ok å kunne ta et par tre glass hvitvin som tidligere i denne settingen. Problemet er at jeg nå bruker lavdose xyprexa. Men den må inntas om kvelden for jeg blir så innmari trøtt. Går det an å ta 2,5 mg xyprexa med alkohol i blodet, eller må jeg holde meg helt unna. Synes liksom det høres skummelt ut å hive innpå medisiner etter alkohol. Bruker også litt valium og litt xanor, for angsten min, for jeg tåler ikke ssri. Valium har jeg prøvd tidligere uten at det har gjort noe som helst, men xanor har jeg ikke prøvd sammen med alkohol. Bruker mindre enn 0,5 mg xanor og 7,5 mg valium. Og så altså denne 2,5 mg kveldsdosen xyprexa da. noen med erfaring som kan svare meg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest schwa Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Man reagerer forskjellig på alkohol og piller. Det skulle vel stort sett ikke være problematisk å kose seg med noen glass på julebord. Jeg har kombinert med alskens mange slag og det har gått greit. Men valium og alkohol vil jeg fraråde! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkink Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Man reagerer forskjellig på alkohol og piller. Det skulle vel stort sett ikke være problematisk å kose seg med noen glass på julebord. Jeg har kombinert med alskens mange slag og det har gått greit. Men valium og alkohol vil jeg fraråde! Hei og takk for svar. Valium i terapautisk dose er utprøvd og det eneste jeg stoler på. Det gjør meg ingen ting.Nå er jeg veldig forsiktig med alkohol da. Toppen 3 glass hvitvin i løpet av en kveld. Men xanor og xypreza er jeg veldig redd for.For har ikke prøvd det før, og heller ikke det at jeg nå plutselig bruker tre slag samtidig mot angsten. Spesielt zyprexa som jeg jeg må innta etter alkoholen skremmer meg. Har du prøvd det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest schwa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei og takk for svar. Valium i terapautisk dose er utprøvd og det eneste jeg stoler på. Det gjør meg ingen ting.Nå er jeg veldig forsiktig med alkohol da. Toppen 3 glass hvitvin i løpet av en kveld. Men xanor og xypreza er jeg veldig redd for.For har ikke prøvd det før, og heller ikke det at jeg nå plutselig bruker tre slag samtidig mot angsten. Spesielt zyprexa som jeg jeg må innta etter alkoholen skremmer meg. Har du prøvd det? Ja, jeg har drukket flere ganger da jeg gikk på zyprexa. Det gikk helt greit. Kos deg på julebord! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkink Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Ja, jeg har drukket flere ganger da jeg gikk på zyprexa. Det gikk helt greit. Kos deg på julebord! :-) Takk for svar,men du.. tok du dem på kvelden da, etter alkoholinntak?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misslikka Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 jeg tok 7,5 mg zyprexa da jeg var 21 og dro og danset på byen nesten hver helg. Jeg drakk noe smirnoff ice, danset, og tok ikke zyprexaen før jeg kom hjem igjen på natten og skulle legge meg. Ellers hadde jeg sovnet og ikke kunne dratt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkink Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 jeg tok 7,5 mg zyprexa da jeg var 21 og dro og danset på byen nesten hver helg. Jeg drakk noe smirnoff ice, danset, og tok ikke zyprexaen før jeg kom hjem igjen på natten og skulle legge meg. Ellers hadde jeg sovnet og ikke kunne dratt ut. Takk for svar...det virket beroligende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest schwa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Takk for svar,men du.. tok du dem på kvelden da, etter alkoholinntak?? Jeg tok dosen da jeg kom hjem.Det går greit en gang iblant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.