Gå til innhold

Så er jeg her igjen.... hvorfor må det alltid bli så vanskelig...?

Anbefalte innlegg

Har hatt det flott en stund nå. Har klart å unngå de mest negative tankene, har klart til en viss grad å unngå å forakte meg selv, har klart å nyte gode venners nærvær... Så kjennes plutselig alt helt feil igjen.Kommer jeg noen gang til å slippe å kjempe imot alle disse negative tankene om meg selv? Vil jeg noen gang kunne ta kontakt med en venn, uten å kjenne inni meg at jeg nok egentlig bare er en byrde? Vil jeg kunne ha og holde et hjem koselig, for kosens skyld, og kunne trives der? Vil jeg noen gang kunne handle klær til en kvinne, og ikke bare til en forhatt kropp, vil jeg noen gang kunne akseptere og tilgi meg selv og min kropp....? Ja..... Kanskje en dag.... en annen dag.... Det finnes nok håp.. masse håp... kanskje.. en annen dag....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...