Gå til innhold

Så mange innlegg om Jakten på Kjærligheten!

Anbefalte innlegg

Etter at det første innlegget som ble skrevet om han fyren i Jakten på Kjærligheten, så har det blitt masse innlegg om dette.

Begynner å lukte mer som reklame for serien for å få høyere seertall synes jeg..

Virker nesten som det er én person som har skrevet alle sammen. Noen i TV2 kanskje?

Fortsetter under...

ylvali1365381015

Hvilken katt?

Mener lillekattepus, tror jeg.

Nicket ble utestengt, og hen har visstnok forsøkt seg med flere nick som også har blitt det.

Aner ikke om vedkommende fremdeles er her.

Mange rykter og meninger ble hen iallefall til del, og aner heller ikke om de stemmer...

tror nok ikke det, det er kanskje heller et program som engasjerer mange;)

kl 20.00 på tirsdag er hellig for meg iallfall:) sikkert latterlig for noen, men jeg liker det kjempegodt...

Jeg også koser meg hver tirsdag. Har faktisk vært overrasket over at ingen har skrevet om det her inne før. Jeg tenkte at jeg kanskje er en av få som ser på det :)

Annonse

Jeg også koser meg hver tirsdag. Har faktisk vært overrasket over at ingen har skrevet om det her inne før. Jeg tenkte at jeg kanskje er en av få som ser på det :)

hehe som meg det:) alle snakker om idol, skal vi danse osv! men jeg liker denne serien, synes den er spennende og engasjerende:) og samtidig har den noe som på en merkelig måte får meg til og glede meg til neste tirsdag:)

man får glede seg over det man kan får vel bli mottoet;)

Nicket ble utestengt, og hen har visstnok forsøkt seg med flere nick som også har blitt det.

Mange rykter og meninger ble hen iallefall til del, og aner heller ikke om de stemmer...

Unagi.

Hei på deg Moraki,

og god natt! :-)

Hva mener du med å svare meg med et onomatopoetikon? ;-P

oragi-skal det bety at du gjør

deg interessant,kanskje?

Jeg sa "unagi", ikke noe annet. Du har vel sett på Friends? Ross sa jo det; UNAGI! :-)

Annonse

Gjest Ulvinnen

"En liten kattepus" er så absolutt til stede på forumet fortsatt, og var særdeles aktiv i går kveld. Jeg har ikke fått med meg alle trådene, men hun var blandt annet "helt klart" og "en liten grå mus". Nylig var hun murmeldyr og sexy_mann. Så hun fremstår både som mann og kvinne.

"En liten kattepus" er så absolutt til stede på forumet fortsatt, og var særdeles aktiv i går kveld. Jeg har ikke fått med meg alle trådene, men hun var blandt annet "helt klart" og "en liten grå mus". Nylig var hun murmeldyr og sexy_mann. Så hun fremstår både som mann og kvinne.

*imponert*

Du skulle vært detektiv du :-)

ylvali1365381015

8-I Jajamennsann...

Nesten skummelt å tenke på hva som ville skjedd dersom denne personen ikke hadde dol.

Men hvordan vet du det, at det beviselig er henne?

ylvali1365381015

Jeg sa "unagi", ikke noe annet. Du har vel sett på Friends? Ross sa jo det; UNAGI! :-)

Hva Ross eventuelt sa en gang for fire år siden tenker jeg ikke på sånn til daglig, så nei, jeg aner ikke hva du mener med det.

Du vil altså ikke svare?

Eller betyr det:der traff du spikeren på hodet- det er jeg som er kattepusen? Uansett liker jeg dårlig å leke katt og mus med deg...

ylvali1365381015

Jeg ser nå at du hadde rett!

Etter alle de tomme overskriftene

i svarene nedover her,

var det i det minste et troll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...