Gjest jag vet ingenting nu Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Lurer på hva du vil si om dette, har vært sånn i nesten ett år nå: Har en smerte/uro som er helt grusom. Det eneste som hjelper imot dette er å springe, gjøre noe hele tiden, eller AP. Greier å tenke positivt og henge høyt og lavt ei stund, men så slår dette kontra. Er så sliten fysisk, men hodet og tankene raser, men nå i negativ retning. Det er akkurat som å dra ned en "rullegardin". Alt blir sort og selvmordstanker og planer kommer. Holder ennå tempoet gående, sover nesten ikke, må gjøre noe hele tiden ellers blir jeg gal. Men kroppen er jo så sliten at jeg føler meg som et "slips". Den eneste medisinen som kan roe meg er AP, ellers springer jeg vettet av meg. Har bipolar lidelse og ptsd ifølge behandleren min. Synes det er rart at denne tilstanden aldri vil gi seg. Hadde det sånn i noen år i tenårene også, spolerte utdanning, høyt tempo, "smerter" da også som jeg medisinerte med alkohol. Siden har jeg hatt noen depresjoner innimellom som jeg har greid å komme meg opp av, også noen "hyper" perioder innimellom. Men lange perioder hvor jeg har vært frisk. Så blir jeg deprimert igjen for ca 4 år siden, men denne h.....tilstanden som beskrevet ovenfor innimellom. Nå har den vart i et år, hvis jeg ikke bruker AP går jeg rett i veggen. Tar snart livet av de rundt meg (får kommentarer) om at jeg snakker, maser, gjør noe hele tiden, greier ikke roe ned for da får jeg en psykisk smerte som ikke er til å holde ut. Hva er egentlig dette, sett i forhold til mine diagnoser f.eks.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.