Gjest alvorlig sykdom? berolige meg please... Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har et barn som over en periode har fått en slags utvekst på kinnet. Eller blemme-aktig utvekst. Ikke så stor, men den virker som den sakte blir større i diameter. Begynte som en liten, rød nelle-aktig blemme, så ble den større. Det var blod inni som rant ut når vi fikk litt hull på den, men det gikk ikke bort. Var hos legen og fikk en salve som skulle smøres på, Fucidin. Om ikke bedring etter to uker skulle vi ringe igjen. Det kommer jeg til å gjøre nå. Men er det noen som har noen tanker om hva dette kan være? Jeg håper ikke det kan være noe alvorlig, så jeg håper vel egentlig å få høre at "det er bare...", for jeg begynner å bli bekymret for hva dette kan være. Blodfylt, rødt, ca trekvart cm i diameter nå. Begynte som liten, rød blemme. Hjelp hva kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254245-r%C3%B8d-blodaktig-utvekst-p%C3%A5-kinnet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.