Gjest dumdag Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 kanskje føler jeg meg sånn uten grunn, sutrer over småting.. mest sannsynlig, men må få det ut. kjæresten min er en utrolig flott fyr som gjør alt for at jeg skal ha det bra, og vi stiler opp for hverandre på godt og vondt! skal også flytte sammen etter nyttår. han har ikke vært på jobb denne uka, noe pga at han var så sliten og idag pga at det var siste jobbdagen, så da så han ikke vitsen. noe jeg skjønner (pga yrket han har) men idag, istedenfor å si at han ikke var på jobb, så har han surra rundt i hele dag (kjørt...). er veldig lei meg for at han ikke sa fra, pga han skal bort til fredag (det er ikke så lenge, men det hadde vært koslig å se han siden han først hadde tid, og fra fredag er broren og kusinen her også). han var nettopp innom med no ting som jeg trenger imårra, men hadde glemt hos han. vi snakket noen minutter og sa hadet, da jeg prøvde å gi han et siste kyss ble han skikkelig sur og påpekte at det var unødvendig med så lang avskjed. skjønner det og, men hva i h***** er så vanskelig med ett kyss til?! det tar 2 sek. er lei meg.. litt fordi jeg er sliten etter å ha vært syk siden fredag, og litt uten grunn tror jeg.. trenger egentlig bare en oppmuntring idag..skjønner ikke hva som er galt med meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.