Gjest sandex Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Heisann! Hjeeeelp! Noen som kan fortelle meg hva jeg kan gjøre? Har installert LimeWire på min maskin, men får beskjed om at brannmuren blokkerer tilgang... Er det noe jeg kan gjøre for å "åpne opp" - for å få laste ned et par sanger? Var sååå viktig å få det gjort til i morgen, og jeg får det ikke til... nybegynner.. Er veeeldig takknemmelig for svar:) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Dette er framgangsmåten i Norton. Høyreklikk på Norton-merket nede i høyre hjørne av Windows. Velg Norton Internet Security i menyen til venstre. Velg "Status og instillinger". Trykk på "Personlig brannmur" og konfigurer. Velg programmer. Finn Limewire på listen og velg "Tillat alle". 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Dette er framgangsmåten i Norton. Høyreklikk på Norton-merket nede i høyre hjørne av Windows. Velg Norton Internet Security i menyen til venstre. Velg "Status og instillinger". Trykk på "Personlig brannmur" og konfigurer. Velg programmer. Finn Limewire på listen og velg "Tillat alle". Fy svarte!! Du er en knupp!! Det var alt som skulle til ! SMASK!!! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Fy svarte!! Du er en knupp!! Det var alt som skulle til ! SMASK!!! Ikke noe problem 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Ikke noe problem Nei, NÅ har ihvertfall ikke jeg noe problem.. Takket være deg Ingen andre her kunne hjelpe meg.. Hva skulle vi gjort uten DOL:) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Dette er framgangsmåten i Norton. Høyreklikk på Norton-merket nede i høyre hjørne av Windows. Velg Norton Internet Security i menyen til venstre. Velg "Status og instillinger". Trykk på "Personlig brannmur" og konfigurer. Velg programmer. Finn Limewire på listen og velg "Tillat alle". Hvordan gjør man det i Norman? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hvordan gjør man det i Norman? Det vet jeg ikke, jeg har aldri hatt Norman. Se om du finner et sted å konfigurere brannmuren og en liste over programmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.