Gå til innhold

Juhu!!!!! Jess!!!! Wohoo!!!!

Gjest Makan til glad kar skal du jaggu lete lenge etter

Anbefalte innlegg

Gjest Makan til glad kar skal du jaggu lete lenge etter

Bare et lite gledesutbrudd her. Er så masse negativt, så jeg tenkte jeg ville skrive noe postivt.

Om 27 dager sitter jeg på flyet på vei hjem. 6 måneder borte fra madammen er endelig over. Kjenner jeg holder på å gå på veggene, og tankene kretser kun rundt henne for tiden.

Det skal bli så godt å endelig kunne holde rundt henne, endelig høre stemmen hennes andre steder enn i telefonen, endelig kunne sette seg ned og slappe av sammen med henne. Og det at jeg klarte å komme meg hjem før jul er bare en enda større bonus (selv om den skal feires med svigermor, da ;)).

Det føles som om jeg skal møte henne for første gang igjen. Det skal bli rart å se henne på flyplassen, men samtidig så uendelig godt. Endelig er ventetiden snart over. Må bare komme meg igjennom 27 dager med intens rapportering og jobbing, og så er det klart for tidenes beste jul.

Om jeg noensinne tok henne for gitt, så er de dager over. Om jeg noensinne tvilte på mine følelser, så er jeg nå overbevist om at de er sterkere enn noen gang.

Eneste jeg er litt bekymret for er når vi entrer soverommet for første gang igjen. Huff. Føler meg jo nesten som en 16 år gammel skolegutt som skal få sitt første ligg igjen. He he. Litt lenge siden sist nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest koselig!

Jeg gleder meg på dine vegne. Er det ikke deilig å elske noen vel. Kan tenke meg hun gleder seg like mye som deg.

Håper jeg får føle slik for noen igjen. Gled deg med følelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å lese dette innlegget!!! Skjønner godt at du gleder deg. Og jeg tror første tur på soverommet kommer til å gå helt fint.

Enten ender dere opp med å kaste dere over hverandre og ha en skikkelig kjappis. Eller dere bruker god tid og kosere dere i langdrag. (Eller kanskje begge deler...)

Uansett så blir det sikkert kjempeherlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...