Gjest Makan til glad kar skal du jaggu lete lenge etter Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Bare et lite gledesutbrudd her. Er så masse negativt, så jeg tenkte jeg ville skrive noe postivt. Om 27 dager sitter jeg på flyet på vei hjem. 6 måneder borte fra madammen er endelig over. Kjenner jeg holder på å gå på veggene, og tankene kretser kun rundt henne for tiden. Det skal bli så godt å endelig kunne holde rundt henne, endelig høre stemmen hennes andre steder enn i telefonen, endelig kunne sette seg ned og slappe av sammen med henne. Og det at jeg klarte å komme meg hjem før jul er bare en enda større bonus (selv om den skal feires med svigermor, da ). Det føles som om jeg skal møte henne for første gang igjen. Det skal bli rart å se henne på flyplassen, men samtidig så uendelig godt. Endelig er ventetiden snart over. Må bare komme meg igjennom 27 dager med intens rapportering og jobbing, og så er det klart for tidenes beste jul. Om jeg noensinne tok henne for gitt, så er de dager over. Om jeg noensinne tvilte på mine følelser, så er jeg nå overbevist om at de er sterkere enn noen gang. Eneste jeg er litt bekymret for er når vi entrer soverommet for første gang igjen. Huff. Føler meg jo nesten som en 16 år gammel skolegutt som skal få sitt første ligg igjen. He he. Litt lenge siden sist nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abrahamsen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Så koselig!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 For et koselig innlegg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest koselig! Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg gleder meg på dine vegne. Er det ikke deilig å elske noen vel. Kan tenke meg hun gleder seg like mye som deg. Håper jeg får føle slik for noen igjen. Gled deg med følelsen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette må være årets gladeste innlegg!!! Tenker kona di lengter akkurat like mye, og føler seg nok som en 16-åring, hun også! Kos dere masse!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Så herlig å lese dette innlegget!!! Skjønner godt at du gleder deg. Og jeg tror første tur på soverommet kommer til å gå helt fint. Enten ender dere opp med å kaste dere over hverandre og ha en skikkelig kjappis. Eller dere bruker god tid og kosere dere i langdrag. (Eller kanskje begge deler...) Uansett så blir det sikkert kjempeherlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det må være en herlig følelse. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeppsk Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 åh! skjønner så utrolig godt at du gleder deg :-D det kommer sikkert til å bli sinnsykt godt å se hverandre igjen ! kos dere ;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.