Gjest liten løve Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Meg og mine gode fortsetter om å gi "rom" og "respektere. Vell situasjonen har ikke vært enkel. Enhver ville ha opplevd den som slitsom og tung. Situasjonen er verken han eller jeg skyld i, og vi kan heller ikke kontrollere den eller vite når den er over. Han takler den ved å trekke seg unna absolutt alle, inkludert meg. Jeg prøver å respektere dette, og mobiliserer masse energi for å klare det. Men jeg har trynet ett par ganger. I går trynet jeg totalt. Jeg ringte og var opprørt, usammenhengende og sikkert frekk. Han sa jeg fikk roe meg ned og tenke igjennom om jeg virkelig mente det jeg hadde sagt. Jeg skal gjøre det. Jeg bruker ikke å være frekk og bruker å passe munnen min litt. Saken i går var at jeg fikk ikke sove. Tok 3mg Flunipam (har avtale med fastlegen om at den doseringen er ok), fikk ikke sove og ble helt "skrudd" i hodet. I dag har jeg sannsynligvis det andre kaller "fylleangst". Men skal ikke skylde på medisin. Skaden har skjedd. I går var i går, og det som er sagt kan ikke gjøres usagt. Dessverre. Jeg skal prøve å rette det opp. Ringe han om noen dager som han sa. Så får jeg håpe at skaden ikke er ubotelig. Det er ikke så mye annet å gjøre. Konsentrerer mine krefter om dagens aktiviteter. Tross alt positive ting som skjer på andre områder i livet mitt. Reiser meg opp og møter dagen med ett smil. Ett stivt ett sådan Håper det går bra med dere alle her inne. Har ikke vært her på en stund. Internetten min hjemme er nede. Håper å få fikset den på mandag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.