Gå til innhold

Koster det penger å stillle NHD sp.mål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest serenity77

ENIG c",)

Uenig. Da det kan være personer, som driter seg ut, mht økonomien. Sikkert det som er tanken. Ser jo at mange er gjenngangere her, og noen kan være nærmest tvangspregede i sin søkning etter svar, og derved bli ukritisk til å stille for mange spørsmål.

Uenig. Da det kan være personer, som driter seg ut, mht økonomien. Sikkert det som er tanken. Ser jo at mange er gjenngangere her, og noen kan være nærmest tvangspregede i sin søkning etter svar, og derved bli ukritisk til å stille for mange spørsmål.

Kay, tenkte ikke så langt. Da blir litt mere komplisert ja.

Kunne kanskje vært mulig og gjøre så man bare kan stille 1 spørsmål i månden kanskje.

Annonse

Kay, tenkte ikke så langt. Da blir litt mere komplisert ja.

Kunne kanskje vært mulig og gjøre så man bare kan stille 1 spørsmål i månden kanskje.

ENIG i den forstand at man da kunne fått et mer utfyllende svar hvis dere skjønner hva jeg mener.

Jeg har selv startet mange tråder her inne for å finne utav ting mht meg selv. Er ganske ny her inne da..Og er kommet ganske mye lengre pga det slik at jeg vet hvordan jeg skal legge fram mine probl for min lege og komme meg videre

-håper jeg iallefall c",)

Jeg forstår også at denne tjenesten må være gratis, og EGENTLIG er jo d både vel og bra!!!

Men som sagt-skulle gjerne betalt for å få skikkelig svar på ting;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...