Gjest nummer1 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Går d an?? Bare lurer;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, det er mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nummer1 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, det er mulig. ok,vil d da dreie seg om en mild type depr.da eller kan man være dypt depr. selv om man ikke er preget av negative tanker? setter kjempe stor pris på at du tar deg tid til å svare her inne.. tror mange har god nytte av dette;) GOD HELG 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melmøll Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 ok,vil d da dreie seg om en mild type depr.da eller kan man være dypt depr. selv om man ikke er preget av negative tanker? setter kjempe stor pris på at du tar deg tid til å svare her inne.. tror mange har god nytte av dette;) GOD HELG Intressant spørsmål nummer 1. Siden NHD svarer at det er mulig lurer jeg isåfall på hvordan det behandles? Det å forandre negativt tankemønster jo ikke aktuelt da....eller..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nummer1 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Intressant spørsmål nummer 1. Siden NHD svarer at det er mulig lurer jeg isåfall på hvordan det behandles? Det å forandre negativt tankemønster jo ikke aktuelt da....eller..? Ja jeg skulle ønske vi fikk svar på dette også.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.