Gjest kåt24/7 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har alltid lyst på sex. Jeg og dama har et bra sex liv og jeg kan vel kanskje ikke klage fordi vi har sex i hvert fall 3 ganger i uka.(Vi er 19 år begge to og har akkurat flytta sammen) Men jeg har alltid så utrolig lyst på henne, særlig når vi legger oss. De gangene hun ikke har lyst, sier hun alltid at hun er trøtt, sliten eller vondt i hodet. Jeg blir ikke sint, men jeg blir litt oppgitt fordi ofte virker det som vi skal ha sex, men plutselig er det stopp. Og med en gang jeg ser det minste tegn til at det blir no på meg tenner jeg som en parafinovn. Når vi da ikke skal ha sex likevel blir jeg irritert. Jeg blir ikke sint på henne, jeg respektrerer at hun ikke vil, men jeg kan fortsatt ikke noe for at det er sånn jeg reagerer. Jeg pleier aldri å si det direkte til henne. Jeg sier bare "OK" på en så normal måte som mulig og legger meg. Og det slår alri feil at hun spør om det er noe galt. Og jeg sier at det ikke er noe, jeg bare har veldig lyst. Og dermed får hun dårlig samvittighet og føler at hun ikke er bra nok, men jeg vil jo ikke at hun skal føle sånn heller. Hmm...Er det noen som har det på samme måte? Vi har vært sammen i 1 år og 4 måneder og har et utrolig bra forhold. Men i starten hadde vi vel enda mer sex siden vi fortsatt hadde den virkelig intense forelskelsen. Vi har vært oppå hverandre helt siden vi ble sammen. Det lengste vi har vært fra hverandre er en uke da hun var på ferie i sommer og da hun kom hjem holdt begge to på å dåne av kåthet. Så det er kanskje et alternativ på "problemet" at vi tar litt tid fra hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det er ikke unormalt at dere har så høy sexlyst når dere er så unge. Men det er helt normalt at gutter har høyere sexlyst enn jenter. Og når du kjenner du blir irritert fordi hun ikke vil, så merker hun det selv om du prøver å være normal. Tenk deg at du hadde skikkelig vondt i penis, så vondt at tanken på å få reisning gir deg frysninger. Du har lyst på en klem, men ikke særlig mer. Kjæresten din blir kjempekåt av den klemmen og viser at hun gjerne vil ha sex. Men det orker du bare ikke. Så blir hun irritert, men prøver å ikke vise det. Hvordan vil du føle deg da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.