Gå til innhold

Hater mannlige frisører

Anbefalte innlegg

Gjest pokkers fyrer

Da jeg var ca 13 år var jeg alene inne hos en mannlig frisør. Han skulle klippe meg og begynte med det. Etterhvert ble han veldig nærgående. En hånd kom og befølte meg på brystene. Jeg tok dem unna, men etter en stund var han der igjen. Jeg reiste meg fra stolen og da tok han på meg nedentil. Jeg flyktet derifra.

Når jeg idag skal til frisør må jeg være helt sikker på at det ikke er en mann som skal klippe meg. Må forsikre meg om at det er flere inne hos frisøren. Redd for å være alene.

Har ellers klart å legge dette bak meg, men lurer på om det er noen annen som har opplevd noe lignende? Har mange typer overgrep bak meg fra forskjellige personer og lurer fælt på om det er noe galt med meg. Det må jo være en grunn for at jeg alltid ble "tatt ut" og "angrepet"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254701-hater-mannlige-fris%C3%B8rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hørt på et foredrag om emnet.

Det er faktisk forsket på dette. Overgriperne velger ut sine offer. Så underlig det kan høres, så vises det på offer at de er utsatt fra før. Det er noe med blikket til offeret, som overgriperne ser.

Gjest pokkers fyrer

Høres pokkers usansynlig ut. Herregud..

Tror det kan være noe i dette jeg. Grensene blir jo tråkket over og det merker kanskje overgriperne. Jeg merker ihvertfall at jeg ikke kan å si nei, har liksom ingen rett til det. Andre kan bare bestemme over meg, har ingen selvbestemmelse. Men er flinkere nå enn før, har gått i terapi og det har hjulpet litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...