Gjest lille grå spurv som lurer... Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Var på legevakten å fikk Paralgin Forte mot sterke smerter. Glemte å si at jeg går på Cisordinol 20 mg... Er det uproblematisk å kombinere disse?? Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Du kan sjekke dette ved å se på www.interaksjoner.no , klikk på analyse og skriv inn preparatnavnene. (Jeg gjorde et forsøk, og fikk opp at det ikke er interaksjoner mellom cisordinol og paralgin forte). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ring legevakten å spør, det er kjappere enn å vente på svar fra NHD på en lørdagskveld vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kombinasjonen er helt ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille grå spurv Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ring legevakten å spør, det er kjappere enn å vente på svar fra NHD på en lørdagskveld vil jeg tro. Tydeligvis ikke :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.