musikeren Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Leste innlegget under her med stor interesse. Og kunne ikke unngå å tenke: Hva med å ha liten laguna? Hvordan arter det seg? Og hva kan en egentlig gjøre for å forebygge/utbedre? Eller skal en bare godta det som det er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Huh? Skjønte ikke helt sammenhengen, men må jo selvsagt allikevel svare for å forklare litt rundt dette! Å ha en liten laguna eller litt laguna er selvsagt bra, selvom det er bedre å ha mye.. ;-P For å forebygge kan en være kjedelig og aldri spandere øl eller fortelle morsomme vitser. For å utbedre kan en kjøp sjokolade og pene sko til henne, si hyggelige ting og ta med lagunaen på stranda og på ferie. En må ikke bare godta det som det er men i tilegg prise seg lykkelig! ;-) Så det så! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Huh? Skjønte ikke helt sammenhengen, men må jo selvsagt allikevel svare for å forklare litt rundt dette! Å ha en liten laguna eller litt laguna er selvsagt bra, selvom det er bedre å ha mye.. ;-P For å forebygge kan en være kjedelig og aldri spandere øl eller fortelle morsomme vitser. For å utbedre kan en kjøp sjokolade og pene sko til henne, si hyggelige ting og ta med lagunaen på stranda og på ferie. En må ikke bare godta det som det er men i tilegg prise seg lykkelig! ;-) Så det så! Hehe. Vel, for å forklare: Det stod et innlegg under her, som nå er blitt borte, som het "Liten vagina". Og med min fantastiske evne til å assosiere blei det ad uransakelige veier i mitt tummelumske hode til "Liten laguna". Så da begynte jeg jo å lure... ;-) Men takk for fint svar! En kan aldri vite når sånt kan komme til nytte. Hehe;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.