Gyda Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 I dag våknet jeg av en - for meg - ny type vekkerklokke. Vanligvis er det yngstefrøken som kommer og er klar for barne-TV i halv åtte-åttetida, men i natt så har hun vært hos en venninne. Vekkerklokka i dag var kirkeklokkene klokka elleve, og det var et fint tidspunkt og en behagelig og fin måte å våkne på. Det kan anbefales! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det hadde ikke vært så dumt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Åh, så deilig! Om 7-8 år er det kanskje min tur ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Lurer på når de to levende vekkerklokkene skal begynne å sove så lenge? *Gjeeeesp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg ble vekt av en sprudlende blid og uthvilt frøken på knappe seks mnd som begynte å snakke med seg selv sånn i halv ni-tida. Slett ikke verst det heller, tatt i betraktning at jeg har to ustillbare, levende vekkerklokker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Å det hørtes deilig ut å sove til kl 11! Ja for endel år siden hadde jeg hybel nær en kirke. Våknet somregel etter den på søndagene. Ikke alltid like deilig i den tida da. (ut på byen tiden) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mañana Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nåneidu! Var på jobb til klokken 06:00 jeg, så er overlykkelig over at det ikke er noen kirke i nærheten altså... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heffalumpen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Noen kirker ringer bade 10, 1030 og 1100. Noe herk! Lenge siden jeg ble vekket kl 0800 av Småtass... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heffalumpen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nåneidu! Var på jobb til klokken 06:00 jeg, så er overlykkelig over at det ikke er noen kirke i nærheten altså... enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.