Gjest Studere kanskje Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hvor mange studiepoeng? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har ex.phil og ex,fac og mener det ga 10 poeng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NTNU-studenten Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kommer an på hvilket universitet du tar det ved. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det 20 studiepoeng, tro? Jeg tror det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamazi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ex.phil ved UiO er 10 studiepoeng. Men jeg tror som NTNU-studenten sier at dette kan variere mellom de ulike studiestedene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ex.phil ved UiO er 10 studiepoeng. Men jeg tror som NTNU-studenten sier at dette kan variere mellom de ulike studiestedene. Jeg tok det på høyskole og ga meg 5 vekttall pr. fag. Det var ikke poeng jeg fikk, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamazi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg tok det på høyskole og ga meg 5 vekttall pr. fag. Det var ikke poeng jeg fikk, nei. Høgskolene har også sluttet med vekttall. Men det ville i ditt tilfelle tilsvare 15 studiepoeng. Men dette var kanskje før inndelingen i ex.phil og ex.fac? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ex. phil gir 10 studiepoeng alene. Skal du også ha ex. fac. gir det 10 studiepoeng til. 10 studiepoeng tilsvarer en tredjedel av et semester, eller en sjettedel av et år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Høgskolene har også sluttet med vekttall. Men det ville i ditt tilfelle tilsvare 15 studiepoeng. Men dette var kanskje før inndelingen i ex.phil og ex.fac? Nei, de var allrede delt i to fag. Begynte å studere sent... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg tok ex-phil på Ntnu for to år siden, og fikk 10 studiepoeng for det. Utrolig kjedelig fag, forøvrig... Håper du får Gundersen til foreleser dersom du tar det på Ntnu 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mañana Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 På NTNU får du bare 7,5 for dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nå er det så innmari lenge siden jeg tok ex phil at de kan ha forandret det mange ganger siden, men den gangen telte det 7 vekttall. Det var i Tr.heim. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ex phil gir 7,5 studiepoeng ved NTNU. Exfac gir også 7,5 studiepoeng. Det er vanlig å ta disse to som en del av første året på et studium. Da er det lagt opp til at du tar exphil + exfac + et relevant fag for utdanningen. Det blir 7,5 + 7,5 + 15 = 30 poeng for første semester, og det er 100 % studieløp. Neste semester fortsetter du med bare relevante fag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg tok det på høyskole og ga meg 5 vekttall pr. fag. Det var ikke poeng jeg fikk, nei. Hvor i all verden er det de har exphil på høgskole? Trodde det var noe som bare var på universiteter, jeg. Jeg gikk på høgskole og hørte aldri snakk om exphil, iallfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest catiki21 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ex phil gir 7,5 studiepoeng ved NTNU. Exfac gir også 7,5 studiepoeng. Det er vanlig å ta disse to som en del av første året på et studium. Da er det lagt opp til at du tar exphil + exfac + et relevant fag for utdanningen. Det blir 7,5 + 7,5 + 15 = 30 poeng for første semester, og det er 100 % studieløp. Neste semester fortsetter du med bare relevante fag. 10 studiepoeng på UIS!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hvor i all verden er det de har exphil på høgskole? Trodde det var noe som bare var på universiteter, jeg. Jeg gikk på høgskole og hørte aldri snakk om exphil, iallfall. Tok eksamen på høyskolen i Kr.sand. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tok eksamen på høyskolen i Kr.sand. Er det den samme exphil'en som på universitetene? Sånn at dersom du vil ta en utdannelse på uni nå, så trenger du ikke ta exphil der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det den samme exphil'en som på universitetene? Sånn at dersom du vil ta en utdannelse på uni nå, så trenger du ikke ta exphil der? Derfor jeg tok det, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.