irelva Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg tror en av mine næreste venner tok livet av seg i natt.. Har ikke hørt noe fra henne siden hun skrev den avsluttende meldingen.. Har ikke fått tak i henne .. *hyyyyyyl* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferri Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 uff.. kanskje du skulle ringe politiet, eller mental helse telefonene eller noe sånt? Hvis du ikke får tak i henne og du tror det er mulighet for at hun har gjort noe så er det vel best og få hjelp til og finne henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soumi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Spør du meg, så har venninnen din vært fryktelig stygg mot deg, hvis hun nå har tatt sitt eget liv! Makan!! Avslutte livet med en teksmelding liksom.. Fy skam! Håper du finner svaret, men husk at hvis det værste har skjedd, så er ikke dette din skyld!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.