Gjest fortvilet mamma og kone Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Gift, flere små barn sammen. Vi har slitt i mange år med litt for dype bølgedaler. Dvs det er jeg som sliter... Det er jeg som ikke lenger vet om jeg er glad nok i mannen min til å kunne fortsette samlivet. Problemets kjerne er at sexlivet ikke fungerer som det skal. Det er sikkert flere grunner til det, som jeg ikke kan komme inn på her. Men resultatet er uansett blitt at jeg ikke lenger tenner på han. Føler at det er grunnleggende ting som mangler mellom oss på dette området. Dette er så forferdelig fortvilende for jeg VIL så gjerne lykkes med samlivet. En skilsmisse med de konsekvenser det vil medføre for barna er ikke aktuelt enda i alle fall. Finnes det noen der ute som har vært gjennom en samlivskrise og lykkes med å få samlivet til å fungere godt igjen? Da vil jeg gjerne høre fra dere. Akkurat nå føles det som at jeg holder på å slite meg ut pga dette. Begynner å få tegn til depresjon og det føles skremmende. Hvor kan jeg evt henvende meg for å få hjelp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Oppsøk hjelp. Både par-terapi og individuell terapi. Gå til fastlegen og snakk om din depresjon. Få hjelp med dette. Utsett store avgjørelser så lenge du er så deprimert og langt nede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CcBA Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 En psykolog vil kanskje kunne hjelpe deg til å fokusere mindre på sex -- og mer på romantikk. Kanskje du etterhvert vil kunne sette mer pris på en aftentur, god musikk og dikt enn den fysiske kontakten, som f.eks. sex? Håper du finner ut av det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 En psykolog vil kanskje kunne hjelpe deg til å fokusere mindre på sex -- og mer på romantikk. Kanskje du etterhvert vil kunne sette mer pris på en aftentur, god musikk og dikt enn den fysiske kontakten, som f.eks. sex? Håper du finner ut av det! Ikke engang en psykolog kunne hjulpet deg med dine problemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CcBA Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke engang en psykolog kunne hjulpet deg med dine problemer. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.