Gjest Helt grønn på dette... Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har fjernet mine hjemmesider fra nettet, men opplever at når jeg søker på søkeordene jeg har laget i siten min, så får jeg treff. Irriterende, for linkene vi får i googel, virker jo selvsagt ikke, da jeg har fjernet dem! Hvordan fjerne søkeordene fra nettet??? Jeg vil ikke at det skal komme opp noen treff på mine sider (som ikke eksisterer). Jeg er rimelig amatør, så please, går det an å ta bort dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det blir borte etterhvert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helt grønn på dette... Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det blir borte etterhvert Puh, herlig, for det er så irriterende! Og jeg vil lage nye oppdaterte sider etterhvert, og da er det kjedelig å få treff på de gamle ( På en nettside som ikke eksisterer lenger! Vel, takk for svar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.