Gjest trenger hjelp her jeg. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg må ha litt hjelp av dere her inne. Hvor skal jeg henvende meg for å finne ut hvordan og hvilkne kurs/skoler jeg må ta for å utdanne meg videre? Jeg lurte på om nav hjelper med dette eller om jeg må til et annet kontor for å få råd? Er det foresten noen her inne som vet hvordan man går frem for å bli barne og ungdomsarbeider når man bare har vanlig videregående skole og ingen arbeidserfaring i yrket? Tenkte jeg skulle ta et fjernundervisningskurs på teorien, men man må jo ha flere års praksis for å få et fagbrev. Hvordan får man praksis? Får man nav til å hjelpe seg eller må man selv ta iniativ for å få seg yrkeserfaringen hos en skole e.l? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ylayala Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Vet at NAV er behjelpelig med dette:) Lykke til i alle fall:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.