Gjest Har lyst til å kjøre gratis Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hver gang jeg kjører inn i bomringen og betaler manuelt så slår det meg om hva som skjer dersom jeg heller bare gir gass og passerer luken. Jeg kan ikke se noen kameraer etc, og jeg tror heller ikke vedkommende personer i luken greier å reagerer med å ta nummeret mitt. Noen som vet bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det finnes nok skjult kamera. Jeg har hørt folk få regning i posten etter sånn sniking. Prøv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er nok kameraer, ja. Jeg kan ikke forestille meg at det ikke er det, i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvor er dette hen da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du får regning i posten. Det er kamera der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.