tjukka21 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kan noen si gi meg navn eller telefonnr til en bra psykolog/psykiatrer? Er student å har ikke den beste økonomien men føler at jeg er i en slik sitasjon at jeg ikke kan vente til jeg får psykolog via lege. Jeg trenger noen å prate med nå før jeg gjør noe dumt. Er det noen som også vet om hjelpemidler i forhold til økonomien man kan få når man går til psykolg? Har hørt om at studenter kan få noe av beløpet refundert via studentsamskipnaden men keg er student på en skole som gjør at jeg ikke får melde meg inn i studentsamskipnaden. Håper på svar for jeg trenger hjelp nå......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er som regel ventetid på psykiatere og psykologer. Men i Trondheim har de vel en psykolog eller behandler som er tilknyttet høgskolen og universitetet. Prøv han/henne. Ellers må du pent gå til en lege og be om henvisning. Noen leger er flinke til å løse personlige kriser også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nummer1 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er som regel ventetid på psykiatere og psykologer. Men i Trondheim har de vel en psykolog eller behandler som er tilknyttet høgskolen og universitetet. Prøv han/henne. Ellers må du pent gå til en lege og be om henvisning. Noen leger er flinke til å løse personlige kriser også. Liv Bye Hansen er å anbefale.. midt i trondheim sentrum. En dame på rundt 50-60 år.. en venninne av meg gikk hos henne men det var visst opp til 8 mndr ventettid..d var visst ikke uvanlig det.. du må ha henvisning fra lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjukka21 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Er som regel ventetid på psykiatere og psykologer. Men i Trondheim har de vel en psykolog eller behandler som er tilknyttet høgskolen og universitetet. Prøv han/henne. Ellers må du pent gå til en lege og be om henvisning. Noen leger er flinke til å løse personlige kriser også. Går på Bi som ikke er tilknytta Studentsamskipnaden i Trondheim slik jeg har forstått det. SIT er de enste heg vet om som har støttenettverk til studenter, men det hjelper ikke meg hvis jeg ikke har tilgang til det. Vet ellers ikke hvem andre som kan tilby noe av det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanadium Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 har du prøvd Coperio? Det er privatpraktiserende, men svindyrt (600,- pr konsultasjon). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonyyym Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Går på Bi som ikke er tilknytta Studentsamskipnaden i Trondheim slik jeg har forstått det. SIT er de enste heg vet om som har støttenettverk til studenter, men det hjelper ikke meg hvis jeg ikke har tilgang til det. Vet ellers ikke hvem andre som kan tilby noe av det samme. du kan ringe psykososial helsetjeneste på 73 55 16 60.Tror de vil ta inn studenter fra BI også.Første registreringssamtale er gratis, deretter må man betale 265 kr til man har nådd frikortgrensen, 1615 kr.Etter registreringssamtalen, vil man få tilbudt videre behandling innen tre mnd. Slik var det i allefall før. Dersom man trenger hjelp i mellomtiden, er det mulig å få "krisetimer". Lykke til!Hvis du ikke allerede har ringt dem, håper jeg du gjør det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.