Gå til innhold

Smerter !

Gjest Ikke nick akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke nick akkurat nå

Jeg er så lei av å tygge IBUX.

Føler at det ikke kan være bra for kroppen i lengden. Finnes det alternativ? Naturmedisin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke nick akkurat nå

Det mangler noe i innlegget ditt. Hvor har du smerter??

Mens. Dager i helvete hver måned. Ønsker å vite om noen har greie på alternativ smertestillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Mens. Dager i helvete hver måned. Ønsker å vite om noen har greie på alternativ smertestillende.

Legg varmepute på magen og drikk noe varmt (te).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

p-piller?

Stakkars deg - vet hvor vondt det kan være.... Men snakk med legen, det finnes andre ting, som f.eks. Brexidol, Naproxen, Napren-E osv. Dessuten kan det være en tanke å ta p-piller ja, hvis ikke noe annet virker:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rart du blir lei Ibuxen når du tygger den. Den smaker jo helvete.

Det er derfor den skal skyldes ned med vann.

Du er så smart, du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

jeg leste noe en gang på nett om ei som hadde prøvd noen..hum..hva var det..noen form for morgenduggdråper? eller noe sånt? hun var blitt kvitt menssmerter etter dette..

kanskje noen andre vet hva det heter det jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste noe en gang på nett om ei som hadde prøvd noen..hum..hva var det..noen form for morgenduggdråper? eller noe sånt? hun var blitt kvitt menssmerter etter dette..

kanskje noen andre vet hva det heter det jeg snakker om?

Bach's blomstermedisin eller Australian Bush Medisin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryllik-te. Magnesiumtilskudd. Akupunktur og/eller homeopati. Soneterapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lalala1365380457

Bach's blomstermedisin eller Australian Bush Medisin?

hum..ingen av disse to hørtes kjent ut...men kan godt være! husker at det ble solgt i helsekost iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattlysolje skal hjelpe bra mot PMS plager og smerter under mensen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

Nattlysolje?

tenkte kanskje det kunne være dette, men leste om det isted, og det er ikke det jeg mener på heller =/ tror det er duggdråper fra noen spesielle planter..*gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...