hode over vannet Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Psykiateren min mente plutselig at jeg har bipolar lidelse, tenkte ja, kansje jeg har det, begynte på lamictal. Etter tre uker når de begynte å virke ble jeg ikke akkurat mer stabil, ble veldig over følsom, fikk store agrisjons problemer. Hadde ikke jeg hatt forståelsfulle mensker som venner og familie hadde jeg nok vært alene nå.Blir veldig redd, fikser ikke snakke med psykiateren, når jeg fant ut at det helle er bivirkning på de medisinene.Er så sint, får ikke sove, gråter og er sint om hverandre, har tatt truxal for å ro meg ned. Er ikke noe forsjøks kanin heller!Hva kan jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issska Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 litium er veldig bra. husk aaaaaallt medisiner...alt du putter i deg, kan gi bivirkninger. jeg fikk en ekstrem bipolar reaksjon av p-piller. Tror lamictal kan bruke en stund før den virker og du må kanskje opp i høyere dose også. Men litium er veldig bra om du må prøve noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramir Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg er veldig godt fornøyd med lithium, men opplevde at det svingte mye i begynnelsen. Jeg hadde noen fysiske bivirkninger også. Senere ble det lagt på Zyprexa og jeg fikk alvorlige psykiske bivirkninger. Dette ordnet seg da dosen ble forandret. Jeg føler nå jeg er i rute. Gi ikke opp! Det er grusomt med bivirkninger og jeg vet heller ikke hva jeg skulle gjort uten omtanke fra kjæresten. Men det ordnet seg. Kanksje du kan skrive et brev til psykiateren? Jeg skriver alltid et brev før hver time. Det er i hvert fall til stor hjelp for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikkja Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 litium er veldig bra. husk aaaaaallt medisiner...alt du putter i deg, kan gi bivirkninger. jeg fikk en ekstrem bipolar reaksjon av p-piller. Tror lamictal kan bruke en stund før den virker og du må kanskje opp i høyere dose også. Men litium er veldig bra om du må prøve noe annet. Jeg er blitt aggresiv av lamiktal og litsium samtidig, det er søren ikke lett dette med medisiner, fikk piller for den bivirkningen, men gud å sløv jeg ble... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issska Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg er blitt aggresiv av lamiktal og litsium samtidig, det er søren ikke lett dette med medisiner, fikk piller for den bivirkningen, men gud å sløv jeg ble... ok, jeg er aggressiv UTEN den kombinasjonen. Håper du finner ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.